Gå til innhold

Noen her som ikke gir gaver til samboer, evt man kjøper noe sammen?

Anbefalte innlegg

Sambo kjøper stort sett det han har lyst på gjennom året, og får støtt og stadig tilsendt ting han har bestilt på nettet. Jeg har også det jeg trenger. Jeg pleier å foreslå at vi heller bruker julegavepengene til å kjøpe noe felles til hjemmet, bruker pengene til å legge i feriepotten etc. Er jeg sær? Eller er det andre som tenker som meg? Det skal nevnes at sambo gjerne vil gi gave til meg, så da blir det vel til at jeg finner på noe til ham også. Men vi har jo egentlig alt vi trenger av "private" ting..... Men vi trenger nytt bad, skal på sydenferie i påsken etc. Trenger også for eksempel noen kjeler etc, men legger vel ikke slikt under treet...

Anonym poster: b7b8e7c0ebf14a10da2bff8b1b06d330

Fortsetter under...

Ja det har vi nesten alltid gjort. I forelskelsesrus på 90 tallet skulle mannen kjøpe gaver til meg et par-tre år, så det ble alltid overraskelsesgaver selv om jeg ikke ville ha :P

Jeg hadde ikke samme smak som ham, så gaven kræsjet hvert år!

Men vi lærte jo hverandre å kjenne og kom til at det bare var tull å bruke penger på noe man kanskje ikke kom til å bruke.

I år ønsket mannen seg nettbrett og vi har kjøpt det. Jeg ønsker meg ingenting fordi jeg shopper så mye resten av året på hans penger - hjemmeværende ;)

Men side-by-side kjøleskapet hangler på siste verset (typ 8-10 grader inni) og det eneste vi ønsker koster 17 000 kr akkurat nå.

Vi skal heller kjøpe dette i julegave til oss selv etter jul når det er salg :)

Anonym poster: b912569c34645c1e644845920954a3ee

Mannen min og jeg skal kjøpe kjøkkenmaskin i julegave til oss selv i år :) Det er mange ting jeg ønsker meg, men mannen min har det meste han trenger.. Så da velger vi å kjøpe noe som gagner oss begge + hus og barn også :)

Endret av Madolyn&Muffin

Pleier ikke kjøpe gave til mannen. Han ordner som regel noe til seg selv. Hender jeg kjøper en liten symbolsk ting. Veldig lite romantisk, men vi har hatt det sånn omtrent bestandig. (han pleier å kjøpe gave til meg)

Anonym poster: 737e5d406b88db325a76a8e9421df2cb

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...