Gå til innhold

Kramper i bein og legger, noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har helt ekstreme kramper i bein og legger, og har hatt det i ett par dager nå. Aller vondest på kvelden/natten. Veldig ubehagelig, noen som har noen gode tips/råd til hvordan en skal kvitte seg med dette? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spasmer i halve kroppen, så er veldig vant med kramper og vond legg om kvelden å natten. Viktig å få i seg nok vann og magnesium det kan hjelpe :) ellers har jeg lest at gravide kan få "rastløse" bein. Du kan jo sjekke opp dette på nette..

Skrevet

ja kjennes ut som "rastløse bein" eller "voksekramper". har prøvd å få tak i magnesium piller i dag uten hell=/ Men har fått i meg noe mer kalsium enn vanlig i dag, så håper dette hjelper utover natten. :)

Skrevet

Tilskudd av Magnesium bør hjelpe. Kjøpes på apoteket i 300mg tabletter. Og bruk av støttestrømper på dagtid samt ligge med bena høyt, legg en pute under madrassen nederst i sengeenden. Strekk, bøy og tøy på leggmusklene flere ganger i løpet av dagen, for å sette i gang blodsirulasjonen.

Skrevet

Jeg hadde dette sist svangerskap. Det eneste som hjalp hos meg var en ulltråd rundt hver ankel/håndledd! ;)

Skrevet

oi, ulltråd? hvordan hjelper dette? :) jeg prøver alt!

Skrevet

Magnesium hjalp meg godt i sist svangerskap! Effektivt mot kraftige kynnere også:)

Skrevet

Magnesium jakten fortsetter i dag, men ulltråd fungerte veldig veldig bra! :)

Skrevet

Aner ikke hvordan ulltråd fungerer, er ett gammelt kjerringråd! ;) men fungerer på meg! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...