Akkie Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Har helt ekstreme kramper i bein og legger, og har hatt det i ett par dager nå. Aller vondest på kvelden/natten. Veldig ubehagelig, noen som har noen gode tips/råd til hvordan en skal kvitte seg med dette?
Thie88 Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Jeg har spasmer i halve kroppen, så er veldig vant med kramper og vond legg om kvelden å natten. Viktig å få i seg nok vann og magnesium det kan hjelpe ellers har jeg lest at gravide kan få "rastløse" bein. Du kan jo sjekke opp dette på nette..
Akkie Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2012 ja kjennes ut som "rastløse bein" eller "voksekramper". har prøvd å få tak i magnesium piller i dag uten hell=/ Men har fått i meg noe mer kalsium enn vanlig i dag, så håper dette hjelper utover natten.
YamYam Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Tilskudd av Magnesium bør hjelpe. Kjøpes på apoteket i 300mg tabletter. Og bruk av støttestrømper på dagtid samt ligge med bena høyt, legg en pute under madrassen nederst i sengeenden. Strekk, bøy og tøy på leggmusklene flere ganger i løpet av dagen, for å sette i gang blodsirulasjonen.
Liaes Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 Jeg hadde dette sist svangerskap. Det eneste som hjalp hos meg var en ulltråd rundt hver ankel/håndledd!
Akkie Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2012 oi, ulltråd? hvordan hjelper dette? jeg prøver alt!
1+1 blir 3 Skrevet 16. desember 2012 #7 Skrevet 16. desember 2012 Magnesium hjalp meg godt i sist svangerskap! Effektivt mot kraftige kynnere også
Akkie Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 17. desember 2012 Magnesium jakten fortsetter i dag, men ulltråd fungerte veldig veldig bra!
Liaes Skrevet 17. desember 2012 #9 Skrevet 17. desember 2012 Aner ikke hvordan ulltråd fungerer, er ett gammelt kjerringråd! men fungerer på meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå