Gå til innhold

Noen lagt merke til...

Anbefalte innlegg

Nå er jo jeg førstegangs gravid. Så flere som har merket, sett forandringer med kroppen? Kjenner meg ikke igjen jeg :) allerede er BH'n ALT for liten, Hormonene herjer. Oppblåst mage og bare helt ut av fasong egentlig.

Blir litt fascinert selvfølgelig, og litt sånn oj hva er det som skjer her a?? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144000594-noen-lagt-merke-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, nå er ikke jeg like veldreid som dere, kunne godt vært foruten 8-10. Men idag skulle jeg prøve julekjolen og merket at puppene har blitt større. Så nå må jeg ut å kjøpe bolero til å ha over slik at ikke folk plages av puppene som truer med å sprenge kjolen ;)

Har godt over til sports bh jeg. Orker ikke kjøpe ny bh, som ikke kommer til å passe etter pokemon kommer. Så likegreit å investere i noe jeg kan bruke heletiden. Selvom det er litt ubehagelig å ha de presset inn i ryggen, føles ihvertfall sånn ut noen ganger :D

Har godt over til sports bh jeg. Orker ikke kjøpe ny bh, som ikke kommer til å passe etter pokemon kommer. Så likegreit å investere i noe jeg kan bruke heletiden. Selvom det er litt ubehagelig å ha de presset inn i ryggen, føles ihvertfall sånn ut noen ganger :D

Ikke lurt å bruke stram bh når du får melk!!! Det er omtrent å tilkalle brystbetennelse. Bare som et lite obs :-) Ammebh er ikke dyrt, lurt å kjøpe det før fødselen, helst uten spiler. Spiler er også brystbetennelsesfremkallende da det kan "sperre" for melkekanalene slik at melka hoper seg opp. Jeg hadde brystbetennelse 3 ganger på 2 uker med førstemann, så dette vet jeg. Det er noe du ikke vil ha! :-) Kjøp deg heller løse og gode bh'er (ammebh'er) nå, som du kan bruke til du er ferdig med ammeperioden. Anbefaler de fra ammehjelpen.no. De har en størrelsesoversikt som for meg iallefall stemte helt riktig.

Annonse

Samme her. Puppene vokst ut av bh'n. Heldigvis har jg noen liggende som er litt større enn de jg har pleid å bruke.

Er oppblåst i magen, og hormonene herjer. Akkurat det siste er litt slitsomt syns jg.... Uggen til og fra, men ikke spykvalm, heldigvis!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...