Gå til innhold

Dette med julegaver til barnehageansatte...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest <3Barn&Engler<3

Vi skal gi de ansatte i bhg vår en pose med twist i morgen :) Er fersk som barnehage mor, men har jobbet i bhg, og vet hvor koselig det var for oss å ta imot litt å ha på pauserommet, noe twist, pose sjokolade, et fat med frukt, rett i koppen kakao, blomster :) Vi følte hvertfall at det var koselig at foreldrene viste at de syntes vi gjorde en god jobb :) Ble som en liten "julebonus" for oss ;)

Vi har gitt de ansatte på avdelingen en julekurv med forskjellige typer sjokolade, nøtter og gløgg. Pakket kurven inn i cellofan sammen med et julekort.

Vi er super fornøyd med barnehagen så det er derfor vi ville gi de en ekstra oppmerksomhet.

Annonse

Hvis du synes du har råd til en liten oppmerksomhet, så er det en veldig hyggelig ting å gjøre. Noen velger å gi èn gave til avdelingen (blomst, sjokoldade etc), mens andre gir til hver enkelt. Jeg gjør det siste. Det er ikke snakk om all verden, men en liten pose med brente mandler, en såpe, en håndkrem eller te/kaffe.

Uansett om man ikke er gjennomgående fornøyd med barnehagen, så er det verd "umaken" å handle inn, synes jeg. Kanskje vil en liten oppmerksomhet gjøre sitt til at de ansatte smiler litt ekstra akkurat denne dagen. Og det kommer mitt barn til gode:-)

Jeg kjøpte en juledekorasjon på Plantasjen, og bakte hjemmelaget konfekt som jeg la i en julekrukke. De satt veldig stor pris på det, og all konfekten var spist opp når jeg kom tilbake samme ettermiddag ;)

Sa det var en liten takk for at de oppdrar datteren min, hehe..

Takk for svar :-) Jeg virret litt frem og tilbake om jeg skulle kjøpe noe eller ikke, men endte opp med 2 esker "fancy" sjokolade og et julekort! Ga det ikke før henting på fredag, men de kan jo kose seg litt etter jul også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...