Gå til innhold

Ulltruser - Dumt spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser det selges ulltruser til barn (og voksne) bla a på UglyChildrenClothes. De ser jo supre ut, men hvordan brukes de ?

Utenpå vanlig truse, eller som eneste truse ? I så fall hvordan vaskes de, siden ull ikke tåler høy temperatur ?

Truser vasket på 40 grader og ullprogram er jo ikke noe særlig eller ?

Skrevet

Yuk!!!!

Anonym poster: 9c6bde9d4b3c04c9dce42f852829b143

Skrevet

Småungene her i huset bruker de som vanlige truser. Ikke noe yuk med det. Vaskes på vanlig ullprogram med ullsåpe.

Skrevet

De brukes innerst på kroppen på kalde dager man skal være lenge ute. Har du prøvd å være leeenge ute med bomull i bh og truse, så skjønner du at du blir veldig kald - særlig om du har vært litt i aktivitet også.... Bomull som blir fuktig er utrolig kaldt! Selv bruker jeg ofte ullbh/topp når jeg trener ute, men sjelden truse. Pleier ikke å bli så kald der som på brystene.

Anonym poster: a7f0968483d623e9f36086d89b0ad323

Skrevet

De brukes innerst på kroppen på kalde dager man skal være lenge ute. Har du prøvd å være leeenge ute med bomull i bh og truse, så skjønner du at du blir veldig kald - særlig om du har vært litt i aktivitet også.... Bomull som blir fuktig er utrolig kaldt! Selv bruker jeg ofte ullbh/topp når jeg trener ute, men sjelden truse. Pleier ikke å bli så kald der som på brystene.

Anonym poster: a7f0968483d623e9f36086d89b0ad323

Men hvordan vaskes de ? Etter en bhg dag f eks er det jo gjerne litt skvetting og i værste fall bremsespor også i trusa til 4 åringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...