Gå til innhold

Litt brunt blod idag.. Ringe lege?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg tror det er veldig vanlig... om du ringer legen, vil du få spm om dere har hatt sex. Blodkarene blir veldig sprø når man går gravid, og da sprekker de lett. det skjer ofte ved sex, elelr det kan til og med skje viss man hopper eller beveger seg litt mye...

Jeg har "blødd" litt i de to forrige svangerskapene, og legene har sagt at så lenge det ikke er friskt blod, skal man ikke bekymre seg:)

Så jeg tror du kan ta det med ro:)

I de fleste tilfeller har en blødning ingenting å si. For andre er den minste blødning et tegn på at alt ikke er som det skal. Jeg ville tatt kontakt med fastlegen og bedt om ultralyd fordi du er usikker. Men det er etter egen erfaring, igjen som sagt i de aller fleste tilfeller er en liten blødning helt ufarlige. Men jeg har opplevd det motsatte og skulle ønske jeg sto på midt og bedt om ultralyd.

Gjest Trulte med to små

Jeg har også negative erfaringer med blødninger dessverre, men det kan også gå bra!!

Jeg er 10+5 i dag og fikk en stor blødning i uke 7 hvor jeg trodde jeg hadde mistet. Det viste seg at det var pga en blodansamling i livmoren og en tvilling som var sluttet å vokse. Heldigvis fikk vi beholde den ene lille vennen vår. :)

Det er bedre å ta en sjekk for å være sikker om du får det til, en å gå og være redd.

Lykke til, håper det går bra med deg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...