Gå til innhold

hvilken uke er det mest vanlig at magen begynner å synes med nr 3??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er helt individuelt. Noen får mage kjapt, andre får den senere. Venter mitt femte barn, og her har ikke magen kommet før de siste par ukene - er vel i uke 21+6 i dag). Venninna mi hadde tydelig gravidmage i uke 12.

I svangerskap nr 2 var det faktisk ei som spurte om jeg var gravid i uke 8!!! Prøvde jo å skjule magen, men de fleste vennene mine gjettet det i uke 10... Så ligger ant til å få tidlig mage denne gangen også :) rent bortsett fra at det er vanskelig å skjule til jeg har fått vært på tidlig ul, så synes jeg egentlig det er bare kjekt at det vises! Liker å være gravid :)

Nå er det bare uke 5, bittelitt oppblåst, men ikke noe spesielt gravid preg enda.

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

nå er jeg 8+1 og magen er enda flat:) kanskje litt oppblåst på kvelden, men da er jeg jo mest hjemme...;)

har spist altfor mye i jula da, så magen kommer vel snart uansett... hehe;) det være seg fett, eller baby... tihi;)

Spent på det jeg og. Er bare ca 5 uker på vei med nr 3 og er litt oppblåst. Men så har jeg ikke akkurat flat mage fra før så de fleste er vel vant til å se meg med litt "mage" :)

Er 9+6 i dag og har en tydelig gravidmage! Klarte å skjule den frem til jula, men ikke mulig lengre nå. Så må nok si det på jobb nå første dag over nyttår. Er mitt 3. svangerskap, og nå med tvillinger! I første svangerskap kom ikke magen før i 5. mnd. Litt tidligere i svangerskap to, og nå enda tidligere. Synes dette er tidlig nok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...