Gå til innhold

hvilken uke er det mest vanlig at magen begynner å synes med nr 3??

Anbefalte innlegg

Skrevet

husker ikke når magen kom de to andre gangene... tror den kom fortere med nr 2 enn nr 1 bare...

håper den holder seg inne iallefall til jeg er 12 uker denne gangen!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt individuelt. Noen får mage kjapt, andre får den senere. Venter mitt femte barn, og her har ikke magen kommet før de siste par ukene - er vel i uke 21+6 i dag). Venninna mi hadde tydelig gravidmage i uke 12.

Skrevet

oi, så heldig du er da:) håper jeg er like heldig som deg;)

Skrevet

Jeg er 10+6 nå, og er veldig oppblåst på kveldene... Tipper det ble slik i uke 9. I trang kjole røpet jeg meg for flere igår...

Skrevet

I svangerskap nr 2 var det faktisk ei som spurte om jeg var gravid i uke 8!!! Prøvde jo å skjule magen, men de fleste vennene mine gjettet det i uke 10... Så ligger ant til å få tidlig mage denne gangen også :) rent bortsett fra at det er vanskelig å skjule til jeg har fått vært på tidlig ul, så synes jeg egentlig det er bare kjekt at det vises! Liker å være gravid :)

Nå er det bare uke 5, bittelitt oppblåst, men ikke noe spesielt gravid preg enda.

Skrevet

Her gjettet noen det på jobben på fredag da

Jeg var akkurat i uke 10. Jeg er veldig oppblåst på kveldene da =)

Skrevet

oi, så heldig du er da:) håper jeg er like heldig som deg;)

Nja... Vet ikke jeg. Liker å ha babymage, jeg, da. Har i dag funnet fram mammabuksene fra boden, og gleder meg til å bruke dem :).

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg er 10+6 nå, og er veldig oppblåst på kveldene... Tipper det ble slik i uke 9. I trang kjole røpet jeg meg for flere igår...

Det er jo bare koselig da! <3

Skrevet

Da jeg var gravid med nr 3 var det en på jobben som gjettet det da jeg var 8 uker.

Skrevet

Jeg er i uke 10 nå, og føler allerede at jeg ser ut som jeg gjorde når jeg var 5 mnd på vei sist gang!

Skrevet

Jeg er bare 7 uker på vei, men synes selv at jeg ser ut som om jeg er 20 uker på vei.

Dette er mitt 3 svangerskap

• 2 uker senere...
Skrevet

3 svangerskap her, 10 uker på veg og ser ut som jeg er 4mnd :P

Lurer på hvordan jeg skal holde dette skjult noen uker til ;)

Skrevet

Nå er jeg 7+3 og det begynner å vises. (3 gangs). Blir en utfordring å sjule dette til 12 uker....

Skrevet

nå er jeg 8+1 og magen er enda flat:) kanskje litt oppblåst på kvelden, men da er jeg jo mest hjemme...;)

har spist altfor mye i jula da, så magen kommer vel snart uansett... hehe;) det være seg fett, eller baby... tihi;)

Skrevet

jeg er 4 gangs gravid og er 8 uker på vei. har en liten kul på magen :) eller en sånn liten bomp som noen kaller d :)

Skrevet

Spent på det jeg og. Er bare ca 5 uker på vei med nr 3 og er litt oppblåst. Men så har jeg ikke akkurat flat mage fra før så de fleste er vel vant til å se meg med litt "mage" :)

Skrevet

Er 9+6 i dag og har en tydelig gravidmage! Klarte å skjule den frem til jula, men ikke mulig lengre nå. Så må nok si det på jobb nå første dag over nyttår. Er mitt 3. svangerskap, og nå med tvillinger! I første svangerskap kom ikke magen før i 5. mnd. Litt tidligere i svangerskap to, og nå enda tidligere. Synes dette er tidlig nok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...