tante grusom master of law Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Andre svar enn "nei" blir ignorert.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Svaret er nei, men bare om du spiser de alene - for kaloriinntak man gjør når ingen ser gjelder ikke
Mama Christmas Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Samme med de man spiser i sosialt lag, fordi de er en del av undeholdningen, og dessuten telles i så fall bare det man spiser mer enn de andre.
tante grusom master of law Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2012 Det var det jeg ville høre, dere:) trekker ned veil of ignorance og trykker i meg flere!
Gjest jule-Juliea Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Hvis du spiser mer enn 12 går du faktisk ned (så lege du blir så kvalm at du spyr de opp igjen da)
tante grusom master of law Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2012 Hvis du spiser mer enn 12 går du faktisk ned (så lege du blir så kvalm at du spyr de opp igjen da) Må man spy? Takler ikke det. Jeg tenker heller at de har så lite kalorier i seg at man bruker mer på å tygge enn det man får i seg. Så spiser jeg skikkelig mange blir det som en spinningtime:)
Gjest jule-Juliea Skrevet 16. desember 2012 #8 Skrevet 16. desember 2012 Må ikke spy.. Bare en negativ bonus om det går an.. Spist en daim og melkesjokolade i dag + en pose potetgull, tømt en aquevit, en rød 3 liters, en whisky og på god ei ned i en hvor 3 liters og føler meg mye slankere
mandel i grøten Skrevet 16. desember 2012 #9 Skrevet 16. desember 2012 Må ikke spy.. Bare en negativ bonus om det går an.. Spist en daim og melkesjokolade i dag + en pose potetgull, tømt en aquevit, en rød 3 liters, en whisky og på god ei ned i en hvor 3 liters og føler meg mye slankere En god søndag, med andre ord?
Gjest Ziva Skrevet 16. desember 2012 #10 Skrevet 16. desember 2012 Man blir ikke feit av å spise hull Så spis i vei.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 16. desember 2012 #11 Skrevet 16. desember 2012 Smultringer er rart bakverk. Hullene er omvendt proposjonalt med det som er rundt hullet. Det vil si at hvis en smultring inneholder noe sånt som 180 kcal så har hullet en minusverdi på -180 kcal. Bare spis og kos deg. Noen ganger finner man tilogmed hull som er så store at man kommer i minus på kalorisiden. Det betyr bare at du f.eks kan spise sjokolade i tillegg. Bare å kose seg!!!
tante grusom master of law Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #12 Skrevet 16. desember 2012 Åå det fungerer ikke å trykke liker. Jeg synes dere har veldig gode svar, så nå har jeg gått over til vit sjokolade:)
Gjest jule-Juliea Skrevet 16. desember 2012 #13 Skrevet 16. desember 2012 Må ikke spy.. Bare en negativ bonus om det går an.. Spist en daim og melkesjokolade i dag + en pose potetgull, tømt en aquevit, en rød 3 liters, en whisky og på god ei ned i en hvor 3 liters og føler meg mye slankere En god søndag, med andre ord? Ja og nei.. Middagen lages nå.. Vi er døgnville og får neppe sove i natt.. Kan bære bra og dårlig Men en sunn helg har det ikke vært, det kan slåes fast uten å se mange sider.. Og her sitter jeg en søndag og er bra tipsy
Gjest cunning stunts Skrevet 16. desember 2012 #14 Skrevet 16. desember 2012 Åå det fungerer ikke å trykke liker. Jeg synes dere har veldig gode svar, så nå har jeg gått over til vit sjokolade:) Du veit at hvit og brun sjokolade kansellerer hverandres kalori-innhold?
tante grusom master of law Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #15 Skrevet 17. desember 2012 Åå det fungerer ikke å trykke liker. Jeg synes dere har veldig gode svar, så nå har jeg gått over til vit sjokolade:) Du veit at hvit og brun sjokolade kansellerer hverandres kalori-innhold? Er det sant? Da var det jommen flaks at jeg tok den helt ut og slang på litt mørk sjokolade og:) Jeg trenger jo ikke trene på flere uker nå, etter alle minuskalorier jeg fikk i meg igår. Det er bra jeg har dere som kan gi meg så bra tips:)
Mistletoe and wine Skrevet 17. desember 2012 #16 Skrevet 17. desember 2012 Åå det fungerer ikke å trykke liker. Jeg synes dere har veldig gode svar, så nå har jeg gått over til vit sjokolade:) Du veit at hvit og brun sjokolade kansellerer hverandres kalori-innhold? Tuller du? Nå skal jeg rett på butikken etter jobb for å handle sjokolade i alle varianter! Trodde kaloritelling og diett tilsa 0 sjokolade, men dette var jo virkelig godt nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå