Gå til innhold

Jeg er så varm!!

Anbefalte innlegg

Gjest Trulte med to små

Jeg er 10+4 og har de siste dagene og nettene vært så utrolig varm at det er plagsomt.

Jeg har lett for å bli varm, men nå er det ekstremt. :(

Begynte å gråte i stad fordi jeg var såååå varm! ;) og ja, jeg tar lett til tårene nå.

Flere som har merket akkurat dette med økt kroppstemperatur?

Målte min i stad og den lå på 37 grader og det er "høyt" til å være meg. Føler meg ikke syk, så dette må være pga graviditeten.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144000500-jeg-er-s%C3%A5-varm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er motsatt! Akkurat i begynnelsen holder jeg på å fryse i hjel, men utover i svangerskapet blir jeg akkurat passe varm! Det er så deilig, for jeg er en skikkelig frossenpinn! Så for meg er det faktisk en stor fordel ved å være gravid :) men skjønner godt det er vanskelig når du i utgangspunktet er varm av deg...

Gjest Trulte med to små

Jeg er motsatt! Akkurat i begynnelsen holder jeg på å fryse i hjel, men utover i svangerskapet blir jeg akkurat passe varm! Det er så deilig, for jeg er en skikkelig frossenpinn! Så for meg er det faktisk en stor fordel ved å være gravid :) men skjønner godt det er vanskelig når du i utgangspunktet er varm av deg...

Huff, ja det er heller ikke godt å fryse! For mye og for lite av alt er ikke greit ;)

Gled deg til varmere tider!!

Annonse

Gjest Trulte med to små

Jeg er alltid varm, spes rundt leddene pga fibromyalgi, men er blitt varmere etter jeg ble gravid - til min manns store fortvilelse for nå klarer han ikke ligge inntil meg om nettene lenger. Jeg er visst for varm..

Da er det tydeligvis veldig vanlig at mange blir ekstra varme under svangerskapet.

Du er en egen varmeovn du da ;)

jeg utsonder varme. kjæresten min klarer ikke ligge intill meg heller. Blir bare klamt og svettig. For å snakke om humørsvingniger og lett rørt.

Men som lykke skriver, så er vi en liten fabrikk akkurat nå. Ikke en hvilken som helst fabrikk, men en babymaker fabrikk. Ikke alle som si det ;)

Gjest Trulte med to små

jeg utsonder varme. kjæresten min klarer ikke ligge intill meg heller. Blir bare klamt og svettig. For å snakke om humørsvingniger og lett rørt.

Men som lykke skriver, så er vi en liten fabrikk akkurat nå. Ikke en hvilken som helst fabrikk, men en babymaker fabrikk. Ikke alle som si det ;)

Ja, og det er jammen med den beste fabrikken man kan jobbe på! og så fint å være arbeidsleder der også! Sjefen er liten, men man gjør jo alt for den! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...