Lirgen Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Etter 3 dager med positive EL-tester ( som jeg ikke kunne forstå hvofor ble positive ) tok jeg idag en CB digital med ukeindikator...... Å joda, jeg er GRAVID!!!!!!!!! 1-2 lyste mot meg... Er fortsatt i sjokk her jeg sitter.... Etter at vi har prøvd siden vår datter ble født i august 2010 så fikk vi det endelig til! Fikk time til utredning den 21 januar, å nå slipper vi altså dette!! Er jo fortsatt på et veldig tidlig stadie men krysser for at alt går bra! Er egentlig litt blandet følelser om dette da jeg skal begynne i ny jobb over nyåret å har en prøvetid på 6 mnd før jeg blir fast ansatt.... Men måtte skrive dette til noen <3 Mannen er på sjøen så gleder meg til å kunne slippe nyheten til han! Noen andre som har testet positivt idag?
Februargullet2013 Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Så utrolig bra:) Gratulerer masse
Wilma+baby Skrevet 16. desember 2012 #8 Skrevet 16. desember 2012 Gratulerer så mye! Så morro! Godt å høre at om man holder ut så går det til slutt Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå