Gå til innhold

Gravid for 11. gang...

Luddes mamma

Anbefalte innlegg

Dette var jo virkelig ikke hva jeg ville nå. Etter senaborten i uke 17 i september, hadde vi bestemt oss for at vi ville vente og kjenne litt på hva vi vil gjøre. Skulle ihvertfall nyte livet/ferien i varmen over julen og så oppsøke lege for å diskutere alternativ etter nyttår. Men nei, jeg testet positivt for noen dager siden, og er nå 5+4...

Mest irritert over at vi kunne være så uforsiktige at dette skjedde nå. Vet jo at det med 90% sikkerhet kommer til å gå til h... denne gangen også, så jeg kjenner meg ikke motivert til å "være gravid" om dere forstår hva jeg mener. Spise rett, ikke ta et glass rødvin til maten, ikke trene for hardt, være konstant sulten, etc, etc.

Huff, dette var bare syt, men måtte bare få det ut.

Ønsker alle sterke fine damer her inne en God Jul og et Godt Nytt År!

Fortsetter under...

Huff, jeg skjønner kjempegodt at det er vanskelig! Du har vært gjennom så altfor mye, og jeg skjønner at du trenger en pause. Samtidig klarer jeg ikke å la være å tenke at det kan jo gå bra denne gangen, du klarte å lage Ludde :-)

Sender deg mange klemmer, støtt deg her når det er vanskelig, vi er her for deg!

Klem

Jeg skjønner deg godt. Har tenkt noe av det samme selv da det blir så mye styr med jobb (jeg klarer ikke å jobbe 100%). Ikke kan vi planlegge ferie og jeg må være i nærheten av spybøtta. Blir mye på mannen. Da vi har ei jente på 19mnd. Jeg er nå gravid for 8 gang.

Du vet jo ikke om dette er gangen det skal klaffe! Ta deg en tur til legen og få oppfølging og behandling om de mener at du trenger det. Det var jo ikke det samme sist som det har vært før. Det må nok ha vært en enda større påkjenning enn sa/ma uten at jeg har vært igjennom det. Og du har jo Ludde. Så sannsynligheten for at du skal klare det er der! Hold oss oppdatert!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...