Gå til innhold

Syver Alvar passer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller blir det veldig tungvidt? Tror nesten navnet blir ferdig før jeg blir gravid med neste:) jentenavnet er jo allerede klart:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grusomt, synes jeg. Og veldig tungvint.

Skrevet

Oki takk for din mening :)

Skrevet

Syns det ble litt tungt og si.. Særlig om dere skal bruke begge navnene. Flotte navn hver for seg :)

Skrevet

Blir nok bare Syver som blir brukt:). Men synes Alvar er utrolig fint,så har lyst og ha med det også:). og hvis det blir flere barn her, blir neste oppkalling :) uansett om faren er med på det eller ei, han bestemte det meste nå,selvom jeg er fornøyd med dette navnet som vi bestemte nå også:)

Skrevet

pene navn begge to, men synes ikke de passet sammen :)

Skrevet

Takk for svar:)

Skrevet

Alvar tror jeg ikke at jeg har hørt før, fint. Syns også at det ble litt tungvindt med Syver Alvar.

Skrevet

Takk for svar:) Ja er et nydelig navn:). Blir nok bare og bruke Syver uansett:)

Skrevet

Men jeg ville kanskje ploppet ut første ungen jeg da før jeg begynte å tenke på navn til neste.... Å en vet aldri når neste kommer ;) å ikke en gang sikkert den ungen vil passe navnet å det likevel blir endret... ;)

Skrevet (endret)

Min første kommer i Februar:) han har navn alt:). Det passer stort sett navnet når man bestemmer seg:) Jentenavnet er allerede bestemt og Syver er et navn som kommer til bli brukt uansett:) men vet ikke mellomnavnet enda,men Alvar er en mulighet:)

Endret av snartmamma2013
Skrevet

Begge navnene er fine, og synes det er en helt ok kombo når bare ett brukes til daglig. Vet for øvrig om en Max Syver.

Skrevet

Max Syver var stillig det også:) Men falt veldig for Syver Alvar,men Syver som vil bli brukt:)

Skrevet

Synes og Syver Alvar ble veldig tungt å si. Selv om de begge er fine navn hver for seg.

Hva med

Syver Aleksander

Syver Nathaniel

Syver Martinius

Skrevet

Takk for svar:) Blir bare at vi bruker Syver:) Men Syver Martinius var veldig fint også:). Liker Nathaniel og Aleksander også,men blir vel litt rart til Syver

Skrevet

Det var også veldig fint:) Men vil mest ha Syver pga Oppkalling:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...