Gå til innhold

Krysser fingrenne for noen fødsler i natt:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal ta ks ii morgen tidllig. Gleder meg til å treffe lille gullet:D

Jeg har KS om 4 dager:-)))) Så utrolig spennende!

LYKKE TIL :-)

Takk:) du får ha lykke til du også! 4 dager går fort ( selv om det ikke alltid kjennes sånn ut)

Annonse

jeg har hatt nedpress og sterkere og sterkere kynnere nå, i 5-6uker.

idag kom mensmurringer.

litt kvalm og vondt i hodet de siste dagene oxo. betyr dette noe?

jeg er dårlig på akkurat det.,kanskje det har skjedd noe mer nå :)?

jeg har hatt nedpress og sterkere og sterkere kynnere nå, i 5-6uker.

idag kom mensmurringer.

litt kvalm og vondt i hodet de siste dagene oxo. betyr dette noe?

jeg er dårlig på akkurat det.,kanskje det har skjedd noe mer nå :)?

neida, ikke noe her.

tror jeg skal slutte å lete etter tegn jeg.

blir vel til at jeg blir satt igang, siste mulige dag. hehehe.

Annonse

Mistenker at jeg ikke kan være grusomt lenge unna en fødsel, gitt. Altså, ikke vet jeg, for jeg har jo ikke vært med på dette før, men noe har definitivt forandret seg det siste døgnet.

Den fantastiske slimproppen har kommet litt her og der siden i går (og den er både blank og rosa/lyseoransje).

Får også ganske ubehagelige tak i korsrygg og nederst i magen innimellom (ikke oftere enn hvert 20.minutt, da).

Sov også ganske dårlig etter at gubben dro på jobb ca 0630 pga disse "takene", så sitter nå i sofaen foran tv'n innpakket i en dyne og håper å få litt mer søvn snart. Hadde jo sett for meg å være uthvilt og opplagt når jeg en dag ruller inn på Ullevål!!

Kan selvfølgelig hende det ikke skjer noe før overtidskontroll på onsdag,men om dette vedvarer kan jeg vel ikke forvente noen kvalitetssøvn som oppladning:-D

Mistenker at jeg ikke kan være grusomt lenge unna en fødsel, gitt. Altså, ikke vet jeg, for jeg har jo ikke vært med på dette før, men noe har definitivt forandret seg det siste døgnet.

Den fantastiske slimproppen har kommet litt her og der siden i går (og den er både blank og rosa/lyseoransje).

Får også ganske ubehagelige tak i korsrygg og nederst i magen innimellom (ikke oftere enn hvert 20.minutt, da).

Sov også ganske dårlig etter at gubben dro på jobb ca 0630 pga disse "takene", så sitter nå i sofaen foran tv'n innpakket i en dyne og håper å få litt mer søvn snart. Hadde jo sett for meg å være uthvilt og opplagt når jeg en dag ruller inn på Ullevål!!

Kan selvfølgelig hende det ikke skjer noe før overtidskontroll på onsdag,men om dette vedvarer kan jeg vel ikke forvente noen kvalitetssøvn som oppladning:-D

Høres ut som det er forsiktig igang,så flott:-) Ta deg en paracet,og prøv å sove et par timer om du klarer:-)

Lykke til!!!!!

Høres ut som det er forsiktig igang,så flott:-) Ta deg en paracet,og prøv å sove et par timer om du klarer:-)

Lykke til!!!!!

Hjertelig takk, du!

Tror jaggu det har roet seg litt nå, da, med lange pauser og mindre vondt! Mulig det bedøves litt av at det er spennende å følge med på den ordfører-rettsaken ;-) Får nok ta meg en time på puta når overføringen av dommen er over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...