Gå til innhold

Kynner eller rier uke 40..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slenger meg med på dette, jeg! Men det trykket på brystet er dog ikke så veldig heftig for min del. Det har om ikke annet vært merkbart fra tid til annen i går og i dag.

Yadda... 40+6 i dag, så noe må jo før eller siden skje. Vil allikevel ikke si at det er direkte vonde greier, så jeg har liksom bare viftet det vekk ;-)

Isj, det høres mindre morsomt ut:-( Blir helt svett av å tenke på hvordan det ser ut på innsiden nå, sånn med tanke på hvordan alle organer og kroppsdeler blir presset. Blir nok skjønt å få ting tilbake til normalen snart!

Har ikke hatt gåsegangen tidligere, men i dag kom den, gitt. Vagger frem og tilbake mellom kjøkken og sofa pga herlig nedpress og en rygg jeg opplever som mørbanket og forslått sånn innimellom. Om det ikke er direkte smertefullt akkurat nå, blir det smooth å slippe det der om ikke så lenge:=)

Jeg har mye nedpress,og kraftige kynnere,er slitsomt etterhvert.Og så var jeg så tåpelig å begynne å måke snø for 3 dager siden......Så der kom bekkenplagene,nå vagger jeg også rundt.Sukk. Men kun 4 dager til KS,så jeg skal ikke syte.;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...