Gå til innhold

Hva ønsker dere dere til jul til den nyfødte? Sliiiiter

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Vi aner ikke hva vi skal kjøpe til lillebror, i tillegg så aner vi ikke hva vi skal ønske oss fra besteforeldre.

Han har fått vognpose til 2099,- og har fortsatt over 3000,- til gode fra besteforeldrene, HVA KAN VI ØNSKE OSS?:/ når vi endelig kan få noe stort og dyrt i gave som vi da slipper å betale for selv så er vi helt blanke :(

Hva ønsker dere dere til de små?

Fortsetter under...

Gjest <3Barn&Engler<3

Jeg foreslår fortsatt bolig sparing ;) Men bilsete i neste vektklasse er jo gunstig, kanskje ikke spenende for minsten det heller, men dere vil sette pris på det, og en liten leke ved siden av, så skjems den ingen :) Ungene her fikk bilseter i neste vektklasse i dåpsgaver av svigers, samt en liten leke, og vi er kjempe glad for det for når tiden var inne for nytt sete for storebror, så var vi begge uten jobb, mens med lillesøster, så hendte det "over natten" :)

Vi aner ikke hva vi skal kjøpe til lillebror, i tillegg så aner vi ikke hva vi skal ønske oss fra besteforeldre.

Han har fått vognpose til 2099,- og har fortsatt over 3000,- til gode fra besteforeldrene, HVA KAN VI ØNSKE OSS?:/ når vi endelig kan få noe stort og dyrt i gave som vi da slipper å betale for selv så er vi helt blanke :(

Ulltøy og litt dyrere tøy fra f.eks lilleba, memini, ugly kids clothing. Da i størrelsene frem til ett år. Gåvogn og andre leker som blir aktuelle etterhvert, høystol -tripptrapp f.eks, lekegrind, lekematte/gymmatte,peisgitter, babygym, bæresele som også passer til større barn f.eks ergo eller manduca (evt. Bæremeis), reiseseng -anbefaler den fra phil&teds.

Nå vet jeg jo ikke hva dere allerede har kjøpt/fått, men her har vi alle fall brukt tripp trapp stol med nyfødt tillegg MYE. Ellers er jo vippestol eller bæresjal/sele veldig praktisk :)

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Tusen takk for råd! :)

Bilstol arver han jo bare av storebror, da han har besafe som vi er kjempefornøyd med :) tripp trapp har han, men ullklær er det jeg også tenker i merker som lillelam osv :)

Kanskje en gåstol ja! :) det hadde ikke storebror

vi ønska oss tripptrappstol med sånn newbornset :) den er genial for da er han i min høyde å kan sitte der å se på at jeg lager mat å sånn, åsså varer jo stolen i evig tid da;)

Som hun over foreslår så virker newbornset til tripp trapp-stol veldig praktisk :) Vi venter gutt nr 2 og det vi skal gå til innkjøp av denne gangen er bæresjal (storebror hylskrek i vogn), lekegrind (kjekt når storebror på 24 mnd raser rundt) og flere omslagsbodyer (storebror fikk panikk av alt vi trakk ned over hodet hans). Om noen besteforeldre slo på stortromma med 5000 kr hadde jeg nok valgt å ikke bruke alt på èn gang; hadde ventet til behovet var der og kjøpt det vi trengte da. Hadde hvertfall ventet til januarsalget og 50 % salget på bhg-dresser osv og gjort noen kupp der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...