Gå til innhold

Våkner altfor tidlig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legger oss i 23-24 tia. Sliter med å sovne. Når jg er sovna, våkner jeg i halv 4 tia ca, blir liggende å småsove å våkne resten av natta. Kan ligge våken noen timer før jeg står opp, like trett som da jeg la meg. Sover ikke stort på dagen heller. Sliten !!!

Jeg har slitt med ekstrem trøtthet og sliten-følelse siden uke 5-6.. Og siden jeg har fått bekken-problemer allerede fra uke 9 så sliter jeg med å få sove om natten..

Er jeg heldig så får jeg 4-5 timer i strekk med søvn før jeg ligger våken resten av natta.

Så jeg gleder meg til jeg er så våken at jeg orker å gjøre noe ekstra kjekt som å være med venner på kveldstid, dra ut på tur med familie etc. :)

MaiBaby13, når du sovner kl 22 har du fått 9t søvn når du våkner kl 07. Det er jo en time mer enn det man som tommelfingerregel sier at voksne trenger, så kanskje ikke så rart at du våkner tidlig? Selv sover jeg max 7t per natt og skulle gjerne hatt dine 9t ;) Men sover endel urolig og våkner og blir liggende og gruble over den store endringen som er i ferd med å skje i livet vårt. Så nyt dine 9t, stå opp kl 07 og gled deg over å få masse ut av dagen :)

Annonse

Du er jammen heldig, jeg er som de fleste andre over her, får mellom 4,5 og 6 t søvn på natten,klarer sjeldent å sovne før klokka er nærmere tolv ett og sover på det lengste til klokken syv, bruker å våkne av at bekkenet begynner å verke..Det har vel hendt ett par ganger nå etter jeg begynte å gå til behandling at jeg har fått sovet til åtte men da er jeg heldig:)

Sliter med å sovne, og er jeg heldig sover jeg 2 timer i strekk og aldri mer enn 4 timer hver natt, blir helt ødelagt av så lite søvn. Nå er jeg sykemeldt, så selv om jeg alltid har unngått å sove på dagen har jeg begynt å sove formiddagslur på 1-2 timer, og det hjelper :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...