Gå til innhold

Da kan jeg også endelig komme inn hit :)

Anbefalte innlegg

Lørdag som var fikk jeg endelig positiv g-test etter sa i februar og problemer med stoffskiftet, så no håper jeg det her skal gå bra siden det nå er stabilt og fint. Er i dag 4+3 men har liksom ikke helt turt å komme inn hit før no, måtte liksom synke inn skikkelig og roe meg litt :) Men endelig er jeg her inne igjen :)

Fortsetter under...

Annonse

Takk alle sammen :)

Fiolfiol, har termin rundt 22 august. Gratulere og lykke til til deg også!

81-Mamma, tusen takk, håper virkelig det går bra denne gangen, tre år har jeg vanket inne på bli gravid så det er laaaaang tid, har dog mistet to ganger, så håper virkelig at alle gode ting er tre, for det her er virkelig etterlengtet. :)

Annonse

Takk alle sammen :)

Fiolfiol, har termin rundt 22 august. Gratulere og lykke til til deg også!

81-Mamma, tusen takk, håper virkelig det går bra denne gangen, tre år har jeg vanket inne på bli gravid så det er laaaaang tid, har dog mistet to ganger, så håper virkelig at alle gode ting er tre, for det her er virkelig etterlengtet. :)

Ja! Jeg har to jenter på 1&3, og har derfor vært forum bruker relativt ofte de siste tre-fire årene. Du har et lett navn å huske, så har lagt merke til deg, at du har slitt... Krysser fingre for deg!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...