Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Hvor normalt er det egentlig med blødning tidlig i svangerskapet? Jeg er 5 uker i dag og har blødd to ganger. Var på ultralyd onsdag pga blødning fra livmorsåpningen som viste seg å være ektopi. Ektopien har aldri gitt meg tilsvarende blødninger tidligere. Nå har jeg hatt to relativt små blødninger idag. Blir skikkelig rødt på papiret når jeg går på du og er litt i trusen, men langt fra mensen. Har ingen smerter. Jeg har en datter på 1 år og opplevde ingen blødninger i forrige svangerskap.

Nårkan man se noe på ul? Burde jeg bestille ul til uken?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144000019-bl%C3%B8dning-50/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er normalt med blødninger i 1. trimester. Som legen min sa, så lenge det ikke er som mensen/klomper som kommer så går det nok bra med den lille. Men føler du deg usikker så ta en tlf til fastlegen din og hør hva h*n sier. :)

Endret av Liljeduft

Det skjønner jeg godt! Så lenge du ikke har kramper, vanlig menstrasjon osv så tror jeg spiren har det helt toppers :)

Men ta gjerne kontakt med fastlegen på mandag så kan de ta hCG målinger (to ganger med noen dagers mellomrom) for å se stigning, eller be om UL. Det virker som de ikke så giret på det før en har passert uke 6, men det er bare å spørre pga du er bekymret :)

Jeg har blødd mye, tilogmed klomp som viste seg være en tvilling. Men jeg har fortsatt bøllefrøet i magen og passerer uke 12 i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...