Gå til innhold

noen andre som har skikkelig vondt i høna?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bekkenløsning??? har du vondt i selve skambenet?

jeg har hatt det slik lenge. som om noen har dengt til meg med balltre. gjør vondt å gå, ta bena fra hverandre, rulle i sengen, sitte, reise meg opp, ta på sko, ta av sko, bøye meg ned, sokker, osv.

Nei bare oppi på en måte men samtidig slik du beskriver det.... Kjennes ut som om at jeg har hatt sex mange timer i strekk med en skikkelig stor en for og beskrive det på enklest mulig måte :P

ja men da er det bekkenløsning vettu evt. bekkenlåsning :P

det går utover sener, symfser, muskler, og alt annet som har med musa å gjøre.

du har 2 punkter bak korsryggen og ett punkt fremme ved skambenet.

jeg har ikke kjent noen smerter bak på ryggen, kun fremme ved musa.

startet i uke 17/18 og ble verre fra og med uke 24/25 og siden uke 32/33 har jeg hatt flere dager jeg ikke kunne gå. jeg svømte og gikk turer men ble alltid 100 ganger verre etterpå. startet med yoga for gravide, det hjalp med å strekke muskler og sener men det hjalp ikke direkte på bekkenlåsningen. satte meg på vent hos fysioterapauten men har enda ikke hørt fra dem og jeg tenkte Why Bother.. det hjelper kun for en time også er det tilbake igjen. legen har også sagt til meg at det som kurerer bekkenløsning er å føde. :P

P.S etter at hode festet seg i uke 38 så har jeg måttet støtte meg på krykker når jeg skal noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...