Gå til innhold

Ååå, er konstant sulten, og har konstant lyst på "Gourmet Junk-food"... :p Flere som har det slik?

Anbefalte innlegg

Jeg føler jeg blir aldri mett, er sååå sulten hele tiden, men heldigvis har jeg en svak kvalme som ligger og lurer så jeg ikke spiser så mye :P Men det verste er at jeg har så lyst på sånn ordentlig god junk-Food, ikke sånn McDonalds eller Dollys eller noe, men sånn gourmet junk-Food om dere skjønner ;) Kanskje vi lager hjemmelagede hamburger til middag i dag eller noe annet godt :) Er det flere som har det slik?

Fortsetter under...

Ja dessverre. Her veksler det mellom en god salat eller salte pommes frites. Skikkelig saltsjuk, pommes frites og sjokolademilkshake hadde vel vært daglig kost her om ikke fornuften slo inn :)

Jada ;-) sulten støtt!! Spiser til vanlig, når jeg ikke er gravid, 2 brødskiver og middag om dagen, men nå, spiser jeg 8 brødskiver og middag!! Og gjerne litt utenom, som frukt og gjerne ifa og slike pastiller! Og sjokolademilkshake er noe jeg fyser på HVER dag :D :D men prøver å unngå det usunne mest mulig, men idag måtte jeg ty til en liten sjokolade i smug :D huff! Mamma syns det er bra jeg er sulten, for jeg fikk leddgikt for 5 år siden, og gikk ned ganske mange kg. Veide på mitt minste 60kg, og det er litt lite når man er 175 høy. Så mamma spør alltid om jeg er sulten når jeg kommer dit, og ja, tar gjerne litt mat jeg :D hehe

Jeg fikk syyyykt lyst på nachos til kvelds... Altså til en film

I kveld når ungene er i seng! Trosset storm og snømengder;) mat måååå je ha;)

har kjempet mot matsuget lenge,men i kveld fant jeg ut at jeg skulle skjeie ut litt..så bestillte hamburger,nachos,en cola og ett stykke oreokake.som kommer på døra snart:) d e nokka æ alldri gjør egentlig,æ lage bestandig mat hjemme sjøl.men en gang kan ik skade ???

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...