Gå til innhold

Orkanens øye, smult farvann... eller kanskje stille etter og før stormen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter noen ektremt hektiske dager stilnet det meste av sånn ca i går kveld.

Helgen er IKKE stappet med allskens tull, og av den grunn regner jeg også med å legge på meg en kilo til jeg må få av meg ut på nyåret. All tid i verden til å spise seg skikkelig ned i julekakeriene.

Lar meg lure noen dager til før innspurten setter inn til uka. Jeg vet det er noe jeg ikke har husket på og jeg vet at det alltid blir de ekstra turene ut for å handle de tingene/gavene man har glemt.

Flere som skal nyte helgen som rundlurte julehøner?

Heller rundlurt julehøne enn rundjult lurehøne!

Jah!

Skrevet

Alternativt rundpult?

Skrevet
Alternativt rundpult?

Alltid!

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Skal nytesom pokker! Skal opp mange kilo! Skal sitte med rompa godt ned i sofaen, alternativt liggepå enn fell foran peisen med en mann mellom bena.

Så skal vi se utover det stille havet i Kragerø. Der blir vin, biff og sjokoladepudding :)

Så ingen andre planer enn å bli rund og god her heller:) god helg!

Skrevet

Skal nytesom pokker! Skal opp mange kilo! Skal sitte med rompa godt ned i sofaen, alternativt liggepå enn fell foran peisen med en mann mellom bena.

Så skal vi se utover det stille havet i Kragerø. Der blir vin, biff og sjokoladepudding :)

Høres helt fantastisk bra ut!!!

God helg! :)

Skrevet

Her er helgen stappet med alskens tull... Eller, litt da. Barneidretten krever sin dugnad, og jeg stiller jo så gjerne. Men 5 timer på lørdag synes jeg var litt i overkant av hva man kan forvente egentlig, og i allefall når det kun går utover 2 stk, er jo litt fler å ta av på et håndballlag.

Søndag blir det tradisjonell juletrefest! Det gleder vi oss til både liten og stor :)

Ellers er det stadig ting igjen som må gjøres, men det har jeg jo neste arbeidsuke til...

Skrevet

Her skal det verken rundjules eller rundpules, ei heller julelures eller hønepules, og ikke vet jeg egentlig helt hva du mener med rundlurt julehøne da jeg sjeldens lar meg lure til å verken å bli rund eller jules, og denne kua er mer å betrakte som en pensjonert luremus fremfor høne. Og ingen gaver er fremdeles kjøpt inn, men en og annen gardin har jeg skiftet, og gamlemor på heimen skal få hjemmebakte og pyntede pepperkaker. Og sånn går no' dagan...

Skrevet

Det høre jo ut som dere har alt under "sitvasjon", og det syns jeg er bare bra!

Det være seg lurehøns, luremus, julemus eller julehøns.

Skrevet

Så lenge det er maten som gjør deg rund og god, og ikke mannen mellom bena? ;)

Skrevet

Skulle starta helgen med blodkomle hos svigers idag jeg, men med null søvn inatt, bekken fra helvete, øreverk og feber, så utgikk det. Så her har mannen tatt med seg snuppis dit, mens jeg sitter med ræva i sofaen og nesespray og paracet klar.

Imorgen- hvis vi ikke blåser bort-, skal vi handle inn de siste julegavene og pynte juletreet, og søndagen inviterer vi oss selv på middag til mine foreldre. ;)

Skrevet

Oi, det hjelper å klage! Vips, kioskvakten min er redusert til 3,5 time. Det er fullt akseptabelt!

Også har vi blitt invitert til venner på julekakesmaking. Så da skal helgen stappes med mindre tull og mer kos (og kaker), hurra!

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Han gjør meg slank igjen! Derfr har vi tenkt å kombinere ti desserter i kveld, sjokoladepudding og vaniljesaus med litt trening.. AB er da snill hjelper meg å holde formen ;) jeg har da endelig fått god smal på menn og tolmodighet liker jeg å tro.

Btw er de ille pære next to full allerede nå? Er det varsellanpe? Eller kubjelle ( alle Norge mot Danmark?)

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Jeg gjør kanskje han litt rund og god ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...