Gå til innhold

I dag fikk jeg en sniktitt på BABYEN der inne!

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe

Var på Gu på sykehuset, og gynekologen tok en kjapp innvendig UL, bare er minutt eller så, men jeg rakk å knipse et bilde! En helt ferdig baby (foster jada jeg vet), med hode, armer og bein og hjerte som slår :D nå gleder jeg meg veldig til ordinær ul :)

Fortsetter under...

Annonse

så gøy! jeg vil åååå!

jeg har fått ordiner ul time den 22. jan, det er jo så leeeenge til... har prøvd å ymte frempå at det hadde vært morro med privat ul, men jeg blir litt nedstemt ;) *syteklage*

koselig å se sprelletrollet da ;) kjenner du noe enda eller?

Gjest UndrendeUllteppe

Ja, det var kjempemorro ;) i går var jeg 12+5! Dette er ikke for å være slem, men etter å ha sett det jeg så i går, kan jeg bare ikke fatte at abortgrensen er opp til 12 uker :o

H*n var rolig i magen i går da, håper litt at det tyder på en rolig baby senere også :P storebror har nemlig alltid vært full fart! Men jeg kjenner ikke noe enda, foruten luftbevegelser :)

Endret av UndrendeUllteppe

Hvordan babyen er i magen, trenge ikke å bety noe for hvordan h*n er utenfor magen. Eldstesønn min holdt på å sparke av meg ribbeina, men ble en rolig, filosofisk type. Nestemann var så rolig i magen at jeg ble seriøst bekymret for ham - og han har aldri hatt «ro i ræva»... Men det er lov å håpe:)

Endret av JuleCmykket

Var på Gu på sykehuset, og gynekologen tok en kjapp innvendig UL, bare er minutt eller så, men jeg rakk å knipse et bilde! En helt ferdig baby (foster jada jeg vet), med hode, armer og bein og hjerte som slår :D nå gleder jeg meg veldig til ordinær ul :)

Så kjekt:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...