Gå til innhold

Ubehag/smerter ved sex?

Anbefalte innlegg

Er det noen her som merker ubehag/smerter ved sex dersom han presser seg langt inn, når du er gravid? Vi er i pp3, IKM mellom 17-23 en plass, og i det siste har jeg merket ubehag og litt smerter nederst i magen (og oppover) ved sex dersom han kommer langt inn i meg. Dette har jeg ikke merket noe av tidligere, så det er vel min evige symptomjakt.. ;) Hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143999710-ubehagsmerter-ved-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hovner gjerne litt opp der nede når man blir gravid pga økt blodgjennomstrømning, og hovne slimhinner slik at egget har en fin plass å feste seg og vokse. Så, det kan absolutt være et symptom, merker det godt selv, er liksom litt ømt hvis han kommer for langt inn, og føles muligens trangere, noe jeg også har lest er vanlig. Krysser fingrene for at det er en liten spire som skaper ubehaget:)

Hovner gjerne litt opp der nede når man blir gravid pga økt blodgjennomstrømning, og hovne slimhinner slik at egget har en fin plass å feste seg og vokse. Så, det kan absolutt være et symptom, merker det godt selv, er liksom litt ømt hvis han kommer for langt inn, og føles muligens trangere, noe jeg også har lest er vanlig. Krysser fingrene for at det er en liten spire som skaper ubehaget:)

Stemmer nok det. Hadde hatt sex imellom eggløsning og IKM og merket at det var ubehagelig og trangere som du sier. Så kan absolutt være noe på gang :) krysser fingrene for deg skorpion91

Jeg er også mye trangere nå! Ååhhh, som jeg gleder meg til å teste i dag (altfor tidlig, men det ligger tjue testpinner i postkassen min, så det skal gå greit å svi av en i dag likevel!), er SÅ spent! :)

Tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...