Gå til innhold

Hva er sjansen for svak strek på g test hvis

Anbefalte innlegg

Man tar den to dager før forventet mens? Skal det nå bli en svak strek hvis jeg skulle være heldig å være gravid, slik alt alt håp er ute ved blendahvit test? Er så innmari rastløs og har så lyst å teste,men kommer jo til å bli så skuffa hvis den er blendahvit. Har forventa mens 15, har bare sånne tester fra billigtester.

Fortsetter under...

Takk for svar:) Måtte jo bare ned og teste ista, men ble bare blendahvit:( Men er jo helt på tuppa nå jeg med denne prøvingen, skal prøve å la være å teste før IKM! Så slipper jeg å ta sorgene på forskudd;)

Annonse

Jeg fikk blendahvit to dager før IKM. Natt til IKM-dato fikk jeg positivt! :) Så håpet er absolutt ikke ute før IKM dukker opp eller testene viser negativ i lang tid etter IKM-dato :) Moren min testet ikke positivt før hun var rundt uke 10 med et av sine barn ;)

Jeg klarte ikke vente.. Ble svak strek på billigstrimmel, og 1-2 uker på cb! :D Herregud jeg er så gla så gla og samtidig livredd for at det skal gå galt igjen. Huff nei, positive tanker! Så spennende med moren din, da fikk hun seg nok en gledelig overraskelse;)) Ser at du fikk pos test 17, da ligger vi ganske likt vi da? :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...