Gå til innhold

Hjelp... :) guttenavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har vi kommet et steg lenger, og mannen har kommet frem til to navn han kan tenke seg, jeg er fremdeles litt usikker, synes det er utrolig vansklig.

han liker godt:

Ole Mathias

Ole Kato

kan dere si deres mening om navnet? hadde vært fint om dere kunne gjøre det uten å håne... :)

evt komme med andre forslag. Søstra har også et dobbeltnavn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ole Mathias er utrolig Nydelig :). Ole Kato er også et koselig navn,men ikke noe jeg hadde valgt,så Ole Mathias :)

Skrevet

Jeg liker Ole Mathias. Klinger veldig fint. Ole Kato har ikke like fin rytme i mine ører.

Skrevet

Ole Mathias er helt greit, men jeg oppfatter det som to navn i ulik genre. Ole er norrønt og tradisjonelt, mens Mathias er hebraisk og trendy. Blir litt harry, som Per Johnny eller Bob Kåre. Ole Kato blir litt samme greia. Klarer heller ikke å være begeistret for Kato, pga. tenker på den onde ridder Kato i Mio min Mio. Ellers er både Ole og Mathias fine navn hver for seg. Er jo mange flotte kombinasjoner med Ole da, som i alle fall jeg personlig oppfatter som langt mer naturlige og klassisk, som

Ole Fredrik

Ole Jørgen

Ole Morten

Ole Johan

Ole Kristian

Ole Martin

Ole Gunnar

Ole Henrik

Ole Gerhard

Ole Petter

Ole Ragnar

Skrevet

Ole er kjempefint, Mathias er veldig oppbrukt og poppis, Kato er sjeldent - men ikke en favoritt.

Kan jeg foreslå Ole Robert?

Skrevet

Selvom et navn er poppis kan det være fint vettu:)

Skrevet

Takker for svar :) Jeg ønsker av ulike grunner ikke navn med tydelig r i, så Ole Robert utgår dessverre :/

Skrevet

Hva med en mellomting av begge- Ole Matteo :-) Navnet blir nydelig uansett når det velges til barnet deres!!

Skrevet

Helt klart Ole Mathias :) Kato er et navn jeg virkelig IKKE liker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...