?en til? Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 da har vi kommet et steg lenger, og mannen har kommet frem til to navn han kan tenke seg, jeg er fremdeles litt usikker, synes det er utrolig vansklig. han liker godt: Ole Mathias Ole Kato kan dere si deres mening om navnet? hadde vært fint om dere kunne gjøre det uten å håne... evt komme med andre forslag. Søstra har også et dobbeltnavn.
Februargullet2013 Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Ole Mathias er utrolig Nydelig . Ole Kato er også et koselig navn,men ikke noe jeg hadde valgt,så Ole Mathias
Giss Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Jeg liker Ole Mathias. Klinger veldig fint. Ole Kato har ikke like fin rytme i mine ører.
Vannmann35 Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Ole Mathias er helt greit, men jeg oppfatter det som to navn i ulik genre. Ole er norrønt og tradisjonelt, mens Mathias er hebraisk og trendy. Blir litt harry, som Per Johnny eller Bob Kåre. Ole Kato blir litt samme greia. Klarer heller ikke å være begeistret for Kato, pga. tenker på den onde ridder Kato i Mio min Mio. Ellers er både Ole og Mathias fine navn hver for seg. Er jo mange flotte kombinasjoner med Ole da, som i alle fall jeg personlig oppfatter som langt mer naturlige og klassisk, som Ole Fredrik Ole Jørgen Ole Morten Ole Johan Ole Kristian Ole Martin Ole Gunnar Ole Henrik Ole Gerhard Ole Petter Ole Ragnar
Vipsenmamma Skrevet 14. desember 2012 #5 Skrevet 14. desember 2012 Ole er kjempefint, Mathias er veldig oppbrukt og poppis, Kato er sjeldent - men ikke en favoritt. Kan jeg foreslå Ole Robert?
Februargullet2013 Skrevet 14. desember 2012 #6 Skrevet 14. desember 2012 Selvom et navn er poppis kan det være fint vettu:)
?en til? Skrevet 15. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2012 Takker for svar Jeg ønsker av ulike grunner ikke navn med tydelig r i, så Ole Robert utgår dessverre :/
fabiana Skrevet 15. desember 2012 #8 Skrevet 15. desember 2012 Hva med en mellomting av begge- Ole Matteo :-) Navnet blir nydelig uansett når det velges til barnet deres!!
Madolyn Skrevet 16. desember 2012 #9 Skrevet 16. desember 2012 Helt klart Ole Mathias Kato er et navn jeg virkelig IKKE liker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå