Gå til innhold

Syyyyk! Aaaarh!!! (Syte-syte - stakkars meg :P )

Anbefalte innlegg

Helt alvorlig! Har gått nå i en uke og vært kraftig forkjølet med feber, kraftig hoste og ørebetennelse. Sengeliggende i flere av dagene. I går våknet jeg og følte meg litt bedre og fikk unna et par småting som vasking av sengetøy og dyner til baby. Begynte å bli superklar for at baby kunne komme ut, til tross for at formen enda ikke var super, og ble glad når slimproppen gikk og jevnlige murringer begynte å "plage" meg.

Men, så våkner jeg i dag med en forferdelig bihulebetennelse! Har hatt bihulebetennelse mange ganger før, men aldri så vondt som dette. Klarer nesten ikke åpne munnen når jeg ikke har paracett i kroppen. Har blitt skikkelig dårlig igjen!!! Så, bare for å toppe det da, så begynte en irriterende øyebetennelse på ene øyet i kveld, og ene øret bare piiiiper!

Holder på å bli gal, og nå håper jeg fødselen lar vente på seg noen dager så jeg kan komme meg litt til hektene igjen. Men NÅ har jeg masse nedpress, murringer og slimproppen (?) kommer fortsatt, med blodspor.

Dette er et skikkelig syteinnlegg, og jeg er bare ute etter sympati :P Nå synes jeg så synd på meg selv, rett og slett! Blææææh!!!:(

Takk for at du gadd å lese ;)

Fortsetter under...

Takk for sympati:)

Men det er synd på deg også Peanutt82, overtid er noe dritt. Men sånn jeg har det i dag tar bare kaka... Ser ingen ende på all sykdommen, og nesten bare og venter på den beryktede omganssyken som er så "populær" om dagene. Tør jo ikke sende snuppa i barnehagen i frykt for å bli smittet... Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...