Gå til innhold

Kvalmen tilbake;(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oki ,er forferdelig, har så liten matlyst fra før,så trenger virkelig ikke denne kvalmen,men veldig glad den lille i magen vokser slikt han skal og har det bra,det er viktigst for meg. Uff glad jeg ikke har sånne plager enda

Jeg har blitt kvalm av halsbrannen faktisk. Særlig kveldstid har mageinnholdet klatret i halsen og tannpuss har vært risikosport. Har flere ganger endt i "full tømming"-hjelper på.kvalmen og uvelheten :-)

Har fått lov til å slutte på blodfortynnende nå heldigvis, siden termin er bare 3 uker unna og det har gjort underverker for halsbrannen. Livet.er mye bedre!!

Annonse

Noe.. ikke mye, men kommer tidvis nå. Sliter mer med vondter bak skulderbladet på høyre side jeg da :( Overdøver alt annet litt, verker som bare det på ettermiddag/kveld. :(

Ikke for å kuppe tråden,men det har jeg og! Prøv å strekk armen godt ut bakover..

Jeg har blitt kvalm av halsbrannen faktisk. Særlig kveldstid har mageinnholdet klatret i halsen og tannpuss har vært risikosport. Har flere ganger endt i "full tømming"-hjelper på.kvalmen og uvelheten :-)

Har fått lov til å slutte på blodfortynnende nå heldigvis, siden termin er bare 3 uker unna og det har gjort underverker for halsbrannen. Livet.er mye bedre!!

Ja er kjipe greier,merker at jeg også får veldig halsbrann når jeg pusser tennene,det må jeg :). Og ja jeg er oftere på do også,bruker stort sett en gang om dagen og tømme meg,men nå er det 4-5 ganger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...