Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på tidlig ul idag <3 er visst ca 9+2! så en liten bamsemums med 4 loffer.. 2,13cm.. helt fantastisk å se det lille hjertet slå. absolutt værdt pengene!!! her helt forelsket her jeg sitter <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :)

Skal på UL i romjulen (er da 10+2), og gleder meg veldig :)

Skrevet

det skjønner jeg. var litt nervøs for sjansen er jo der for at det kan være noe galt.. men er i skyene nå :D <3

Gjest Sporty83
Skrevet

så koselig:)!!! Jeg skal også på UL, første uka i januar, uke 9 for meg.. får ekstra oppfølging pga. tidl. exu. Men syns uke 9 er langt fram! Får håpe julen går fort:)

Skrevet

spennende :D skjønner at du gleder deg ekstra mye til å se om alt er iorden da :)

Skrevet

Gratulerer :) det er spesielt å se og høre bamsemumsen i magen

Skrevet

takk for det thie88:) har du vært på ul? er ikke du ca like langt på veg som meg?

Skrevet

TLK: jeg er 8+2 så du ligger 1 uke foran meg :)

Jeg var på tidlig ul i går jeg. Og da fikk jeg se pokemon. Dro på Oslo city legene da. Så skal jeg ha på familie klinikken når jeg er 11+3 uker sånn så mannen også får sett hvem som er passasjer i magen min.

Skrevet

kaller du spiren pokemon? så orginalt og morsomt :) her går det i knerten.. men det er jo ikke orginalt.. hmm.. mannen ble ikke med denne gangen, han får bli med på ordinær ul :) men stas å vise frem bildene da :) nå gleder jeg meg til å fortelle vordende besteforeldre,tanter og onkler :D

Skrevet

Ja, det ble kallenavn på den vettu :) så ble automatisk pokemon tydeligvis.. Søte små som bor i en rød/hvit ball.. Mamma fikk snusen på det og ringte og spurte. Mens mannen ble så hoppende glad at han sladret til sine foreldre. Hehe..

Skrevet

Var på ul for to dager siden jeg så vi så vel omtrent like mye, jeg er vel 9+1 i dag. :) Fantastisk gøy og uvirkelig å se den lille :)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

TLK: jeg er 8+2 så du ligger 1 uke foran meg :)

Jeg var på tidlig ul i går jeg. Og da fikk jeg se pokemon. Dro på Oslo city legene da. Så skal jeg ha på familie klinikken når jeg er 11+3 uker sånn så mannen også får sett hvem som er passasjer i magen min.

Pokemon!! Jeg ler av alle disse koselige navna på spiren, men Pokemon slår alle, hehe ;)

Skrevet

Hadde jo vært festlig på en nerdete måte å få en gul pikashu :) haha.

Nå kaller både mamman min, søsteren min og svigerforeldrene den også for pokemon.

"Stakkars pokemon, får ikke nok mat" da må jeg le litt inni meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...