Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

TLK: jeg er 8+2 så du ligger 1 uke foran meg :)

Jeg var på tidlig ul i går jeg. Og da fikk jeg se pokemon. Dro på Oslo city legene da. Så skal jeg ha på familie klinikken når jeg er 11+3 uker sånn så mannen også får sett hvem som er passasjer i magen min.

kaller du spiren pokemon? så orginalt og morsomt :) her går det i knerten.. men det er jo ikke orginalt.. hmm.. mannen ble ikke med denne gangen, han får bli med på ordinær ul :) men stas å vise frem bildene da :) nå gleder jeg meg til å fortelle vordende besteforeldre,tanter og onkler :D

Ja, det ble kallenavn på den vettu :) så ble automatisk pokemon tydeligvis.. Søte små som bor i en rød/hvit ball.. Mamma fikk snusen på det og ringte og spurte. Mens mannen ble så hoppende glad at han sladret til sine foreldre. Hehe..

Gjest Trulte med to små

TLK: jeg er 8+2 så du ligger 1 uke foran meg :)

Jeg var på tidlig ul i går jeg. Og da fikk jeg se pokemon. Dro på Oslo city legene da. Så skal jeg ha på familie klinikken når jeg er 11+3 uker sånn så mannen også får sett hvem som er passasjer i magen min.

Pokemon!! Jeg ler av alle disse koselige navna på spiren, men Pokemon slår alle, hehe ;)

Annonse

Hadde jo vært festlig på en nerdete måte å få en gul pikashu :) haha.

Nå kaller både mamman min, søsteren min og svigerforeldrene den også for pokemon.

"Stakkars pokemon, får ikke nok mat" da må jeg le litt inni meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...