Gå til innhold

Flere som er ekstremt trøtte og ikke orker noen ting?

Anbefalte innlegg

Er 8+6 i dag og er fremdeles fryktelig trøtt og sliten. Kunne sovet hele dagen om jeg ville tror jeg. Orker ingenting. Det er et ork og bare gå opp en trapp. I tillegg er jeg kvalm og orker ikke matos eller lukt av mat og drikke. Har lite lyst på noenting. Også sliter jeg med halsbrann. Men det værste er å ikke orke noe. Jeg får ikke gjort noe før jul, hverken vasking, handling eller besøk... nei, ingenting.. Har du også det slik?

Fortsetter under...

Har det akkurat sånn jeg også. Virker som den trøttheten aldri slutter. Kan ligge å sove i fem timer hvis jeg er hjemme og orker kun å ligge på sofaen og slappe av. I tillegg er jeg ekstremt sliten og trøtt etter jobb nå.

Kjenner meg igjen. Så er det samvittigheten over for samboeren som jobber i barnehage hele dagen, mens jeg bare ligger hjemme, og her er ikke NOE gjort. Ikke middag, ikke vasking, ikke julegaver og sånn.

Jeg skjønner ikke helt hvordan pynting og julegaver skal bli ferdig, selv med en fantastisk samboer..:/

Ekstremt sliten og trøtt ja!

Ingen julegaver kjøpt, og i går kveld og i dag har vi vært totalt innesnødd og jeg har vært nødt til å måke tonnevis med snø!

I går var jeg så sliten og vond at jeg bare gråt, som en liten unge!

Er i tillegg utrolig vond i rygg og bekken..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...