Gå til innhold

hjelp!! har du sett ferdig skolda mandler??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne ha tak i. Har du sett det i butikken i år?

Skrevet

Nope! Eneste er skivede mandler uten skall.. Men når det er 35 g i posen, så sier det seg selv at man betaler ikke flere hundre kroner i mandler. Her måtte vi fint skålde selv ;)

Skrevet

Kan du ikke lage selv ? Kjempe lett og mye bedre :) men ja sett det i butikken. Både på meny og ultra.

Skrevet

aldri sett :P er ikke vanskelig å skolde selv da, bare litt kjedelig hvis du skal ha veldig mye.

Anonym poster: 805d6c1fbc1ccd7fa32110c39468445b

Skrevet

Jada jada,jeg er bare lat:-P skal ha mye å har allerede skolda to kg og er dritlei haha

Skrevet

2kilo!!!? Min heltinne.. Jeg skolda 1/2 kilo i går.. Gruer meg til å skolde 1/2 kilo til i dag.. :)

Skrevet

Hoho:-P sånn er'n når alt jeg lager til jul inneholder mandler ;-) men gud bedre å kjedelig det er ...

Skrevet

Det tror jeg ikke du får tak i. Jeg jobber på meny og vi får ikke tak i det. Bare skivede mandler som er skållede, og det er ikke mange gram i hver pose.

Jeg satt ungene til det her endag, satte frem en skål med snop til de og da gikk jobben fort. Hadde helt kokende vann over de noen timer i forveien, så skallet var superenkelt å få av. Skal de ha kaker med masse mandler så må de hjelpe til også, jeg liker ikke alle kakene de vil ha engang....

Anonym poster: d198fa7e8e549150b4abccefd47e0206

Skrevet

De siste årene har jeg hatt en skolde-maskin på to bein :P i år må jeg klare meg sjæl ;) men ser at det nok ikke er å få tak i disse mandlene :)

Skrevet

Jeg har sett en pose. Lurer på om det kan være fra nøttefabrikken. Posen har mye grønt på seg. Er 200g i posen. Halve med skall, halve uten. Men du trenger vel litt mer enn det)

Ble veldig nysgjerrig nå. Hva skal dere bake siden dere trenger 2 kg skoldete mandler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...