Gå til innhold

Apple TV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig Aple TV og hvordan fungerer det? Kobler du den direktet til nettet eller må du ha noe mellom? Koster det noe å bruke? Kan den bare brukes sammen med andre aoole produkter eller kan man bruke PC også (hvis man i det heletett trenger en PC?

Ja jeg er helt blank :)

Anonym poster: ad87cc384d056a5b1445015a0b6f7645

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker selv. :P men ganske sikker på

At du må ha Apple produkter ja. Enten mac, iPhone, iPad osv.. Hvis du feks ser på netflix på iPhonen din, kan du streame trådsneller over til Apple tv, så får du se netflix på tv'en. Slik jeg har skjønt :P

Skrevet

At du må ha Apple produkter ja. Enten mac, iPhone, iPad osv.. Hvis du feks ser på netflix på iPhonen din, kan du streame trådsneller over til Apple tv, så får du se netflix på tv'en. Slik jeg har skjønt :P

Takk for svar. Har ingen Appleprodukter selv. Jeg vurderer Apple tv i julegave til på tennåringsnevøer. De ønsker seg det og vet sikkert hvordan det fungerer selv, men det hadde jo vært gyggelig å vite hva man gir bort og å ikke gi bort noe som koster en formue å bruke. Det er jeg ikke sikker på om de tenker så mye på selv ;)

Anonym poster: ad87cc384d056a5b1445015a0b6f7645

Skrevet

Streame trådsneller betyr altså TRÅDLØST.. Herremin :P tror ikke det koster noe å bruke. :-)

Skrevet

Les om Apple TV her: http://www.apple.com/no/appletv/

Jeg har det og synes det er supert :) bruker det til å vise bilder fra iPhone, se på YouTube og se på nett-tv. Koster ingenting å bruke, men du må ha nettforbindelse. Og det koster kun 799 for den nyeste også :)

Skrevet

Netflix har egen app på Appel tv. Så man trenger verken å bruke mac eller iphone for å se netflix

Anonym poster: 09988f01976a5be6d8a3ec2921e7e512

Skrevet

Apple skulle stå

Anonym poster: 09988f01976a5be6d8a3ec2921e7e512

Skrevet

Treng ikkje ha andre apple produkter for å bruke.

Er en boks slik at en kan bruke netflix, musikk og bilder og filmer rett fra pc til tv.

Må vel koble den til pc eller Apple.

Skrevet

Kobles til tv og trådløst nett for å brukes. Må ikke ha noe annet Apple produkt for dette. Veldig enkel i bruk og har netflix. Koster ikke noe å bruke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...