Gå til innhold

Flere som skal på ultralyd i nærmeste fremtid? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Trulte med to små

Jeg er 10+1 og har vært på 4 Ul allerede pga blødninger og oppfølging pga det.

Nå sist så vi den lille vennen vår med både små armer og bein som vinket og suttet på fingrene <3 Oh, lykke!! :)

Jeg skulle nå gå via fastlegen om jeg skulle ha behov for flere UL før den ordinære i uke 18. Kjenner jeg ikke orker vente helt til da og skal prøve å få bestilt en om ca 3 uker.

Kommer fremdeles litt brunt gammelt blod ut av og til, men heldigvis så var blodansamlingen i livmoren + den andre tvillingen nesten helt trukket seg tilbake nå.

Godt at kroppen selv kan ordne opp for at den gjenlevende lille vennen skal få vokse og gro i fred.

Ville helst hatt begge vennene mine selvfølgelig, men er evig takknemlig over å få beholde den ene.

Og da vil alltid barnet ha en usynlig venn som vil passe på <3 tenker jeg da...<3

Blir det mer blødning ringer jeg legevakt med en gang, tar ingen sjanser.

Lykke til alle sammen!

Til tirsdag. Var tirsdag for en uke siden. Har hatt 6 sa/ma så jeg får tett oppfølging. Er 8 uker i dag og tror ikke jeg har kommet så langt uten blødning annet i det 6. svangerskapet som gikk bra. Så nå begynner jeg å håpe:-) men er fortsatt bekymret.

Jeg er 10+1 og har vært på 4 Ul allerede pga blødninger og oppfølging pga det.

Nå sist så vi den lille vennen vår med både små armer og bein som vinket og suttet på fingrene <3 Oh, lykke!! :)

Jeg skulle nå gå via fastlegen om jeg skulle ha behov for flere UL før den ordinære i uke 18. Kjenner jeg ikke orker vente helt til da og skal prøve å få bestilt en om ca 3 uker.

Kommer fremdeles litt brunt gammelt blod ut av og til, men heldigvis så var blodansamlingen i livmoren + den andre tvillingen nesten helt trukket seg tilbake nå.

Godt at kroppen selv kan ordne opp for at den gjenlevende lille vennen skal få vokse og gro i fred.

Ville helst hatt begge vennene mine selvfølgelig, men er evig takknemlig over å få beholde den ene.

Og da vil alltid barnet ha en usynlig venn som vil passe på <3 tenker jeg da...<3

Blir det mer blødning ringer jeg legevakt med en gang, tar ingen sjanser.

Lykke til alle sammen!

Så utrolig godt å høre at nurket ditt har det fint! Nå ble jeg kjempe glad på dine vegner! :D

Annonse

Gjest Trulte med to små

Har bestilt ny ultralyd hos gynekologen min og fikk time den 2 jan. Da er jeg 13 uker på vei.

Det føles tryggere for meg å ta UL med ca 3 ukers mellomrom nå. Ikke sikkert jeg trenger det, men pga omstendighetene så vil jeg gjerne ha det om det går an.

Når kan man regne med å få seg kjønn? Er det før uke 15? Noen som vet??

Vi er like glad samme hva vi får, men jeg blir ikke enig med meg selv hva jeg føler ang kjønn lengre. Heller nok mest mot gutt fremdeles, men det blir spennende å se!

Gjest Trulte med to små

Til tirsdag. Var tirsdag for en uke siden. Har hatt 6 sa/ma så jeg får tett oppfølging. Er 8 uker i dag og tror ikke jeg har kommet så langt uten blødning annet i det 6. svangerskapet som gikk bra. Så nå begynner jeg å håpe:-) men er fortsatt bekymret.

Skjønner du er bekymret da, men håper alt står bra til nå!! Lykke til! :)

Har bestilt ny ultralyd hos gynekologen min og fikk time den 2 jan. Da er jeg 13 uker på vei.

Det føles tryggere for meg å ta UL med ca 3 ukers mellomrom nå. Ikke sikkert jeg trenger det, men pga omstendighetene så vil jeg gjerne ha det om det går an.

Når kan man regne med å få seg kjønn? Er det før uke 15? Noen som vet??

Vi er like glad samme hva vi får, men jeg blir ikke enig med meg selv hva jeg føler ang kjønn lengre. Heller nok mest mot gutt fremdeles, men det blir spennende å se!

Fikk vite at det er mulig å se kjønn mellom uke 12-14, men stor sannsynlighet fra og med uke 14 :)

Jeg skal også 21.12 og er da 5+3, har problemer med lavt stoffskifte pluss har mistet to ganger over en tre års periode så sjukhuset vil holde et øye med meg, noe jeg er veldig glad for, men må si jeg er spent og litt nervøs. Håper vi alle får fine besøk på UL!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...