Bambine33 Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Jeg tok clear blue graviditetstest imorges, og den viste gravid! Jeg har IKM imorgen, men er da tydeligvis 3+5 på vei...?..Skal jeg tørre å stole på dette? Hadde ikke tenkt å teste før etter IKM, men har hatt vage smerter i magen siden el og nå klarte jeg ikke vente lenger. Noen her som testet før IKM? Dette er forresten første gang for oss, og egentlig første forsøk
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Jeg fikk positiv graviditetstest en dag før ikm, og den testen kan du stole på! Skal ALDRI komme opp gravid, når du ikke er det! Gratulerer!!
Bambine33 Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2012 Tusen takk!! Er jo helt skjelven Veldig godt å lese svaret ditt, for dette er jo veldig ønsket
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Når den slår ut som gravid, så har du såpass mye hcg i urinen, at det ikke er noen tvil! For en fin førjulsgave!!
Bambine33 Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2012 Ja, verdens beste julegave Går bare rundt meg selv her, tar nok litt tid før det synker inn, bare å krysse fingrene for at alt går bra fremover Kan jeg spørre om når du bestilte time hos lege eller jordmor for kontroll? Leste en plass at det ikke var nødvendig å ta ny test hos lege så tidlig.
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 13. desember 2012 #6 Skrevet 13. desember 2012 Jeg ringte legen ganske fort, men fikk ikke time før i uke 8 Alt mellom uke 8 og 12 er vanlig for første kontroll, men jeg hadde ikke tålmodighet til å vente til uke 12 Så i uke 8 fikk jeg tatt alt av blodprøver, fylte ut helsekort for gravide osv. Og i uke 12, tok vi tidlig ultralyd og fikk sett en sprell levende krabat der inne. Veldig spesielt, og veldig deilig å få bekreftet at det faktisk VAR noe der inne (Selvom kvalmen og trøttheten jo også bekreftet det.. ).
Bambine33 Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2012 Så spennende! Tusen takk for svar Og lykke til til dere og den lille krabaten Kjenner jeg snart må bestill en time....
prøver1gang Skrevet 13. desember 2012 #8 Skrevet 13. desember 2012 Fikk positivt 4 dager før ikm. De skal ikke kunne finne et hormon som ikke er der. Gratulerer masse ;-)
Modesty Blaise. Skrevet 13. desember 2012 #10 Skrevet 13. desember 2012 Jeg fikk positivt resultat i går (!!!! ), 5 dager før IKM. Og siden i går har jeg tatt 3 tester, alle med veldig svake streker, men positive. Jeg sliter allikevel med å tro på det, fordi det er så tidlig, så jeg går rundt her å stresser litt, og samtidig flirer litt av meg selv Gleder meg til neste uke jeg, hvor jeg eventuelt ser en supertydelig og positiv test!
Thie88 Skrevet 13. desember 2012 #11 Skrevet 13. desember 2012 Jeg fikk positivt resultat i går (!!!! ), 5 dager før IKM. Og siden i går har jeg tatt 3 tester, alle med veldig svake streker, men positive. Jeg sliter allikevel med å tro på det, fordi det er så tidlig, så jeg går rundt her å stresser litt, og samtidig flirer litt av meg selv Gleder meg til neste uke jeg, hvor jeg eventuelt ser en supertydelig og positiv test! Jeg fikk svak test på egentlig alle testene mine. Men på IKM dagen tok jeg en CB digital og fikk gravid 1-2 i dag er jeg i uke 8 +2 og fikk se en liten bamsemums i magen på onsdag
Bambine33 Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #12 Skrevet 14. desember 2012 Gratulerer begge to!! Er det ikke spennende? Ringte legen idag for å bestille time, og ble tårevåt når jeg skulle si hvorfor begynner å føle meg litt kvalm, men tror det egentlig er innbilning
mabra82 Skrevet 14. desember 2012 #13 Skrevet 14. desember 2012 Hei og gratulere så masse med en liten på vei:) . Jeg tok selv test i dag tidlig og denne viste positivt svar(ventet mensen til helgen) .. Stolte ikke helt på testen så reiste innom lege kontoret etter å ha kjørt ungene i dag morges, denne testen var også positiv, tok end en da jeg kom hjem og også denne positiv, svak,men positiv. Altså 3 stk positive, da må jeg vel vere gravid eller?? Åhh som jeg gleder meg I følge siden her inne så er terminen 29August 2013 Masse lykke til til deg
mabra82 Skrevet 14. desember 2012 #14 Skrevet 14. desember 2012 Ps: Jeg er sikkert helt teit, men hva står IKM for ??
Thie88 Skrevet 14. desember 2012 #15 Skrevet 14. desember 2012 IKM står for ikke kommende mens Da er du gravid gratulerer så mye
Bambine33 Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #16 Skrevet 14. desember 2012 Gratulerer! 3 positive tester, da er det nok ikke mye tvil! Men det er rart med det, det er lett å tenke at det er for godt til å være sant Lykke til videre, august blir en fin måned å få en liten i
Modesty Blaise. Skrevet 15. desember 2012 #18 Skrevet 15. desember 2012 Takk! Og nå er jeg endelig helt sikker også, måtte ta en ny test i dag, og da var det ikke mye tvil!! Da er det bare å komme seg gjennom de neste ukene, og håpe på at det går bra denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå