Gå til innhold

Tror kanskje noe er på gang:)(??)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ligger her enda med rier 5 min mellomrom:( har ikke sjekket modenhet siden kl 1300 i dag så vet ikke hvordan det står til der nede.. Men har hatt litt farget utflod. Hvor lenge skal man gå med rier før de hjelper til med modenhet? Har hatt rier siden i går kl 15 da var de på 30 m mellomrom. Fra 0330 har det vært 10 min mellom. Fra. 0900 ble det 1,5 mellom også 5, litt senere 8 og nå 5 igjen i ca 1 time.blir ikke babyen sliten av rier i så lang tid??

Tok ctg i natt kl 2. Jeg hadde helt forferdelige smerter, men baby hadde det toppers. Fikk to nye paralgin hjem igjen og slappe av. Ny time nå får å mest sannsynlig sette i gang. Har jo hatt rier i lover 30 timer.for en fæl opplevelse dette begynner å bli. Blir jo ikke hørt:(

Åh,jeg håper inderlig at du snart føder.Forferdelig at det drar sånn ut når du er så sliten.En ønsker seg jo en fin fødselsopplevelse.Forstår ikke helt hvordan avdelingen tenker.Er selv sykepleier,så jeg blir litt matt.........

Hører til SUS,og så langt har oppfølgingen vært super.Så satser på at det fortsetter sånn.

LYKKE TIL:-))))

Ligger på benken å blir målt nå(ctg)Har 5 cm åpning , så ting har skjedd i hvertfall:) riene er heller ikke så jævli lenger og det er så digg. Er faktisk litt lettet nå, trodde aldri det skulle være noe åpning:) oppdaterer etterhvert:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...