Gå til innhold

Tror kanskje noe er på gang:)(??)

Anbefalte innlegg

Nå har jegvåknet to ganger på 1 t ca av to skikkelig vonde omganger. Og siste gangen nå begynte jeg å fryse noe skikkelig. Bare rister, tror kanskje noe er på gang.fy fader kjente det noe sinnsykt, lå å vred meg av smerter.. Må jo skje noe, det var kjempe vondt og sitter liksom litt igjen og.. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143999503-tror-kanskje-noe-er-p%C3%A5-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Var på føden i to timer, de ville jeg skulle reise hjem igjen med rier hvert 1,5 minutt med 1,5 minutt varighet og fryktelig vonde. Hva er galt med helsevesenet i det landet her. Vi har også 45 min til sykehuset.

Til slutt ble vi enige om at jeg skulle komme igjen om to timer, så nå kjører vi rundt med verste riene som kommer hyppig.

Annonse

Ahus. Var lite moden.. Med at de sender meg avgårde med så tette rier kan jeg ikke fatte. Når er det liksom nok rier da, skjønner ingenting. Tilbake om 50 min så får høre hva de sier..

Skjønner. Uansett krysser fingerne for deg og ønsker det masse lykke til!

Fikk nå til slutt rom på sykehus hotellet . Jeg skulle legge meg til å sove og vente på at jeg ble mer moden, men jeg har jo så sterke rier selvom jeg har tatt 2stk paralgin forte at det er jo umulig .skjønner ikke hva de tenker på. Jeg må jo dopes ned om jeg skal få sove og det er jo ikke aktuelt akkurat. De kunne vel satt en modningspille eller noe da vel..(?) men dette var jo forsåvidt hva jeg forventet meg av det norske helsevesenet, har vel egentlig bare gått å ventet på denne dagen, som nå har blitt min offisielle dritt dag:( beklager sytingen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...