Gå til innhold

Hvordan er krabaten i magen din? Mye liv?

Anbefalte innlegg

Er snart i uke 35, tror jeg..hehe.. føller dårlig med denne gangen, nei 36 er det kanskje :P hoho.. jaja.. samme det.

Jeg er altså andregangs, og har en aktiv krabat i magen. Han er MYE mer aktiv en sin bror synes jeg. Magen går alle veier, det er trangt til han, hodet er ned, og innimellom kjennes det ut som han prøver å "grafse" seg ut med hendene der nede, å skubber med beina oppi ribbeina og buler ut rompa her å der :P Hva er det han holder på med liskom? Er deres så aktive? Føler han er veldig mye mer aktiv enn hva jeg husker bror var... ADHD tendenser! :P Kanskje det blir en villbass eller en som liker å sove når han kommer ut (bror er rolig, men ingen soveunge). ;)

Fortsetter under...

Uke 32 med nr 4, og han er meget aktiv, spesielt om natta. De 2 første var ikke i nærheten så aktiv i magen, men veldig aktiv etter de ble født, spesielt om natta. Nr 3 var som denne, liv og røre konstant, og sov hele natta fra han var 2 mnder, sov gjerne 14 timer i strekk, så jeg tar det positivt at han i magen er like aktiv, og håper han er "utslitt" når han kommer ut :)

Uke 40+3 her, og min bolle har vært aktiv helt fra jeg begynte å kjenne noe. Nå som hun er så stor, er det nesten blitt ubehagelig med all den aktiviteten. Virker som hun prøver å grave seg ut på egenhånd eller noe :-S

Men jeg vil jo nødig klage, for det er jo fint å vite at hun lever og antagelig har det veldig fint der inne:-)

Annonse

det her er min første kjøttbolle og han har vært skikkelig aktiv helt siden uke 30. spesielt i siste mnd nå siden han har blitt så stor så merker jeg han hele tiden. og utenfra ser det ut som at jeg bærer på en alien. haha... han hikker hele tiden og sparker når jeg snakker til han og stryker rumpen hans.

Er veldig opp og ned her. I går måtte jeg på legevakten, for da hadde det nesten ikke vært liv inni der, mens i kveld da jeg lå med hånden på magen, så sparket hun sa hardt at hele armen min hoppet! :P Nesten som om lille gull prøvde å flytte den vekk! Hehe.. Så hun er en veldig mellomting av mine to første barn, der nr en var veldig aktiv og nr to veldig rolig.

Dette er min første og han er virkelig enten av eller på!! :-D Spesielt i dagene etter legetimer er han veldig rolig og ellers er det mye full fart!! Er nå i uke 33, men noe fast mønster er det ikke.. Jeg har litt korte armer (da jeg ikke er så lang) så jeg bruker magen litt som bord for mobil eller tab, men da klikker han!! Hehe!! Syns det er litt tidig, men prøver å la være å plage for masse!! :-D

Mye liv her og, kaller han min lille alien... ;)rett å slett krekslig til tider... :P men når jeg sover sover han :P storesøster var akkurat likens i magen ;) å når ho kom ut så var det samme mønster som inni magen :) håper det blir sånn denne gangen også :)

Uke 35 her også og han her er mye mer aktiv enn sine 3 søsken. Og han beveger seg helt annerledes enn de andre gjorde. Akkurat som at han prøver å dytte hodet eller rumpa ut av mageskinnet. Det kjennes utrolig godt og da er det bare å sitte/stå i ro til han gir seg igjen.

Han har også hikke i hytt og pine og det hadde aldri de andre, som jeg kunne kjenne. Så blir spennende å se hvordan han her blir i forhold til søskene sine som var forskjellige alle 3. Eneste de hadde felles var at de våknet x antall ganger pr natt til de nærmet seg året ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...