Liljeduft Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 .. I dag på Rema1000 så tuslet vi inn som normalt.. Så ser jeg at det henger hele pinnekjøttsider på et stativ og tenker med en gang at må gå omvei for jeg HATER lukten av pinnekjøtt .. Men du dævven! Gubben måtte omtrent draaaa meg vekk der i fra.. Herregud hvor godt det lukter! Kanskje jeg skal våge meg ut å spise pinnekjøtt til jul, jeg som har alltid blitt kvalm av det før..
1+1 blir 3 Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Hehe, ja den gravidnesa:) her måtte jeg holde pusten når jeg sto i grøntavdelingen på butikken går. Skulle ha tomater i løscekt, men luktet skikkelig gammel svette, grusomt, aner ikke hvor det kom fra. Mannen derimot merket ingenting og lurte på hva det var jeg sto og gispet og brekte meg av. Må vel melde meg som sporhund hvis det fortsetter slik;)
1+1 blir 3 Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 Og ja, Liljeduft, pinnekjøtt er faktisk kjempegodt! Og smaksløkene kan jo endre seg i svangerskapet, så kanskje du liker det nå? Sist svangerskap knasket jeg sylteagurk, og spiste masse fleskepølse og gomme, noe jeg IKKE spiser mye av til vanlig. Merkelige greier:S
Liljekonvall<3 Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Huff ja, det er godt det er den veien da! Jeg elsker lukten av bensin og kjeller, men kan ikke fordra lukten av parfyme(ikke engang min egen) eller andres kroppslukt.. Blæh!
Queenmee Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 Egen parfme fikser ikke jeg heller. Ellers har Cola fått en rar lukt. Annet enn det merker jeg ikke annet enn at alle lukter er mye sterkere, men det kan ha noe med at jeg også har sluttet å røyke.
prøver1gang Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 Jeg satt på jobb i en svømmehall å luktet wienerpølse!! Det skal være så umulig som det går ann å få blitt!! I en svømmehall med masse klor, og 0 sjangs i havet for at det kan være pølse lukt der! Haha, fikk ihvertfall så lyst på at samboer måtte på butikken å kjøpe så det var klart til jeg kom hjem fra jobb :-) luktet også jordbærgelé der tidligere. Litt morsomt sånne lukter. Lukter stadig ting som ingen andre rundt meg kan lukte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå