Gå til innhold

Hei Alle Jenter her inne :D

Anbefalte innlegg

Nå er jeg snart tilbake med nytt løp m spåing ;) skal sette meg ner en dag og spå men først vil jeg spørre om noen av dere spå damer her inne kan se litt på meg først ;)

vil jeg finne meg en Livspartner ? noen jeg kjenner fra før eller en ny jeg ikke har møtt? og evetuelt når?

føler meg litt alene og håper på å finne den stooore kjærligheten snart ;)

300388 ;)

TUUUUUUUUSEN takk på forhånd og jeg skal sette meg ned iløp av uken å spå tilbake og andre som ikke spår ;)

im back in bisnisse :P hihi

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143999429-hei-alle-jenter-her-inne-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler du treffer en ny om ikke alt for lenge., men føler det kanskje bare blir en flørt som drar litt ut i tid.. Mulig det er en du kjenner fra før. Den store kjærligheten dukker opp i løpet av 2013/2014.. Vil egentlig si brgynnelsen av 2014. Får opp voldsom forelskelse her! Får inn et barn i 2016, jente.. Men mulig det kommer en før dette også. Boligkjøp i 2015! :) gode tider vil komme for deg fremover, vær tolmodig! Han er verdt å vente på! :)

Hei!

Jeg fikk veldig utslag på at du finner deg en ja. Og jeg tror den store forelskelsen finner sted til våren! Får opp april/ mai! Jeg tror også det er en du allerede kjenner. Men jeg tror han vil være i livet ditt lenge! Mulig du kan ha en liten flørt nå i jula/nyttår men det er bare flirt! Sender deg en pm jeg, hvis du vil se på meg da:)

Takk for svar jenter :) jeg skal se når jeg kommer hjem på søndag ;) MC81 stemmer det at jeg har en flørt nå... Som jeg nettopp har møtt mn vet ikke om det vil utvikle seg til mer enn en flørt er ikke de følelsene jeg håpte jeg skulle ha... Han er 2 år yngre enn meg og kanskje det skremmer meg... Vet ikke helt... Hans dato er 19.01.90 hvis dere ser noe rundt ha men jeg skal se tilbake på søndag dere :)) kos dere i helgen :) og takk igjen :)

Slik det virker på meg nå så er det bare en flirt! Men det er jo ikke noe galt med det heller! At han er to år yngre bekrefter det! Han du får et forhold med senere er ikke yngre enn deg og er trygg, varm og god! Får en følelse av at du aldri har tenkt på han slik men at du senere vil oppdage den siden av han som gjør deg veldig forelsket! Også vil du føle en enorm trygghet hos han siden du allerede kjenner han og vet hvem familien hans er osv! Han er en type som du kommer til å kose deg i armkroken til!

Annonse

Nå er jeg snart tilbake med nytt løp m spåing ;) skal sette meg ner en dag og spå men først vil jeg spørre om noen av dere spå damer her inne kan se litt på meg først ;)

vil jeg finne meg en Livspartner ? noen jeg kjenner fra før eller en ny jeg ikke har møtt? og evetuelt når?

føler meg litt alene og håper på å finne den stooore kjærligheten snart ;)

300388 ;)

TUUUUUUUUSEN takk på forhånd og jeg skal sette meg ned iløp av uken å spå tilbake og andre som ikke spår ;)

im back in bisnisse :P hihi

Hei...

Så kosligt å ha deg tilbake her.. <3

Jeg har sett litt på deg og får inn at ja du treffer den STORE kjærligheten i 2013, får inn at mye skjer på vår parten...påsken får jeg inn som en fin tid...blir en romantisk vår..får opp at dette er kjærlighet at denne mannen er til å stole på, får opp at dere får et forhold som vil vare livet ut..

ser barn også...tror dere får to barn sammen ..litt usikker men tror han har et barn fra før ..ser mange barn rundt dere...

ser bryllup på deg i 2014..men får ikke opp mnd. men føler varme,så er nok rundt sommer tider..

har du lyst å ta en titt på meg?

lurer på det vanlige jeg vet du :-)

hvortid/når blir jeg gravid?kjønn ?

frieri?frir mannen snart?eller frir jeg?

send meg gjerne en pm.

jeg er født 2 april 69.

klem

Solrose1 :) tusen takk for at du så på meg, må si jeg begynner å bli veldig nyskjerrig her nå hehe :)) lurer veldig på hvem denne mannen er ;) mn d finner jeg vell ut :) jeg får ikke opp noe barn på deg før 2014, tenker på på prøverør ? Gutt kommer opp ;) Får opp det her.. Frieri får jeg opp at du gjør ;) tusen takk for at du så på meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...