Gå til innhold

Nå er jeg spent... Hvem har fått den "magiske" datoen? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble ikke meg, i alle fall:-( Og jeg som hadde termin og gode greier.. Da setter jeg alle kluter til på at det blir en luciababy i stedet:-D

Æsj altså... Kjipt! Får håpe vi begge får lucia-baby ; (selv om det ser mørkt ut for min del) Jeg våknet i natt med skikkelige vonde kynnere, men de ga seg gitt! I dag har jeg hatt masse murringer i ryggen, og i kveld har alt roet seg :( Buhuuu....

[quote name=:o) :o) :o)' timestamp='1355354381' post='144828635]

Ble ikke meg, i alle fall:-( Og jeg som hadde termin og gode greier.. Da setter jeg alle kluter til på at det blir en luciababy i stedet:-D

Æsj altså... Kjipt! Får håpe vi begge får lucia-baby ; (selv om det ser mørkt ut for min del) Jeg våknet i natt med skikkelige vonde kynnere, men de ga seg gitt! I dag har jeg hatt masse murringer i ryggen, og i kveld har alt roet seg :( Buhuuu....

Da er du sikkert nærmere akkurat det målet enn det jeg er - her er det nemlig fint lite som skulle tilsi at man er fødeklar;-)

All mulig hell og lykke til deg, og dagen er såvidt i gang nå og så mye rart kan skje i løpet av de neste 23,5 timene:)

ble ikke meg heller.... kjipt.... håper ikke han kommer imorgen. vil ikke ha santa lucia nurk. :P

He he. Da er det vel nettopp det som skjer :-D

Synes 14.12. og 16.12 er så fine datoer, jeg, så gjør ingenting om det blir en av dem heller:=)

Annonse

ble ikke meg heller.... kjipt.... håper ikke han kommer imorgen. vil ikke ha santa lucia nurk. :P

Da skal du bare se han kommer! Typisk at det skjer når du først IKKE vil at fødselen starter. Lykke til ;)

[quote name=:o) :o) :o)' timestamp='1355356966' post='144828705]

Da skal du bare se han kommer! Typisk at det skjer når du først IKKE vil at fødselen starter. Lykke til ;)

haha.... i know. fødsel kan godt starte imorgen, så lenge han holder seg inne helt til kl 00:01 den 14. hihihihihihi :P

Åååh!!! Der gikk slimproppen, og jeg får så store forventninger! Helt på tryne, for det kan jo enda gå flere uker til fødselen starter! Men med nr 1 så begynte fødselen bare timer etter at proppen var gått, og det er jo det jeg har i minnet. Så nå ligger jeg her og tror jeg skal føde snart, samtidig som jeg vet at det ikke nødvendigvis har noe å si. Må gi meg med disse forhåpningene altså. Blir så skuffet!!! Blir litt irritert på meg selv kjenner jeg!!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...