Gå til innhold

Trist og lei

Anbefalte innlegg

Så herlig med slike drømmenetter da! Men som sagt klager jeg ikke, i dag sov vi sammen helt til 08 før jeg leverte henne i barnehagen, herlig med late morgener sammen nå mens vi har mulighet :) Men denne legginga er et kapittel for seg selv..nå har vi begynt med avvenning på at hun må holde oss i hånda..igjen.. :P i går ble klokka halv ni før hun sovnet, får bare prøve å ta det veldig gradvis og være på rommet så hun er trygg, men slitsomt når det tar sånn tiiiid ;) Snuppa mi pleier å legge seg OPPÅ meg i vår seng, hehe... og hun puster så høyt at det er vanskelig å sove, hun er evig forkjølet :P

Hadde en veldig god dag i går og virker som det går veien i dag også, sååå godt! Er så herlig at jeg kan levere henne i bhg igjen, føle at jeg bidrar litt og godt å komme seg ut av huset, mange ganger tar jeg meg selv i å bli helt fantastisk glad fordi jeg er oppegående og tenker tilbake på alle nettene på sykehus osv, er så rart at det var tilværelsen nettopp, kan ikke fatte at jeg har kommet meg gjennom det enda en gang, det er så sykt at jeg greide det og godt ikke minst. Jeg er så utrolig takknemlig over å kunne spise mat og nyte det, alt blir så forsterket (begge veier da) av godt og vondt. <3

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...