Lillefot08 Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Er så lei av å være kvalm og kaste opp!! Går snart på veggen. Vil helst ikke ta kvalmestillende. Men har blitt anbefalt akupunktur. Noen som har prøvd dette med hell?
2010 Mammaen Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Hei! Jeg prøvde det første svangerskap og det funket som bare det og jeg vil virkelig anbefale deg å prøve. Funket etter første behandling (forsvant som dugg for solen - nesten skremmende). Kvalmen var moderat den gangen i utgangspunktet. I dette svangerskapet har det desverre overhodet ikke funket så jeg avsluttet etter 3 behandlinger. Har vært sm i 8 uker nå. Vet ikke om det var akupunktøren jeg gikk til som ikke var så flink denne gangen eller hva som gjorde det, men men. Så anbefaler deg å prøve! Hvis du bor i Oslo kan jeg tipse deg om en super akpunktør!
Lillefot08 Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2012 Bor ikke så langt unna Oslo, men har vist en akupunktur i bygget ved siden av. Tenker jeg tar en tur bort i morgen. Tenk om Kvalme kunne blitt borte?! Så jeg kan se på Luciatoget til datteren min og kanskje få kjøpt julegaver? Krysser fingrene for at det kommer til å virke:) takk for svar!!
2010 Mammaen Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Lykke til Fortell hvordan det går med deg etterhvert da!
magica fra tryll Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 Det har hjulpet meg enormt i 2 svangerskap. Jeg skjønner ikke at ikke alle som er kvalme, kaster seg rundt og prøver akupunktur! Fra å være kvalm i 6 uker uten, var jeg kvalm i 2 dager! Anbefales!
magica fra tryll Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 Hei! Jeg prøvde det første svangerskap og det funket som bare det og jeg vil virkelig anbefale deg å prøve. Funket etter første behandling (forsvant som dugg for solen - nesten skremmende). Kvalmen var moderat den gangen i utgangspunktet. I dette svangerskapet har det desverre overhodet ikke funket så jeg avsluttet etter 3 behandlinger. Har vært sm i 8 uker nå. Vet ikke om det var akupunktøren jeg gikk til som ikke var så flink denne gangen eller hva som gjorde det, men men. Så anbefaler deg å prøve! Hvis du bor i Oslo kan jeg tipse deg om en super akpunktør! Tror faktisk det er veldig forskjell på akupunktørene. Dessverre...
Lillefot08 Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2012 Ja, hvis dette virkelig funker?!! Kan jeg være mamma igjen:) ikke bare mamma er så dårlig, kan du gå til pappa. Krysser fingrene for at jeg får time fort. Hvis det ikke funker kan jeg prøve den i Oslo. Alt for å bli bra og kvitt kvalmen som er så hemmende. Kanskje et dumt spm. Men hvor setter de nålene hen?
3smaa Skrevet 12. desember 2012 #8 Skrevet 12. desember 2012 2010 mamma, kan du da ikke tipse en stakkars graviddame som er kvalm dagen lag som bor i Oslo? Jeg har vært hos akupunktur og synes det hjalp litt. Jeg synes ikke Akupunktør var så veldig flink.
KKNK Skrevet 12. desember 2012 #9 Skrevet 12. desember 2012 Jeg har fått akupunktur av 2 ganger i uken siden uke 5 ( er nå i uke 10). vet ikke helt om det funker for vet jo ikke hvor kvalm jeg hadde vært hvis jeg ikke hadde fått akupunktur... men kvalme og oppkast har ikke gitt seg hvertfall, men kanskje jeg hadde vært myyye værre hvis ikke... I forrige svangerskap var det akkurat det samme, super kvalm og mye oppkast med akupunktur 2 ganger i uken fra uke 5 til uke 13- til kvalmen gikk over. Jeg får det gratis av en bekjent, hvis ikke må jeg si at jeg ikke hadde brukt penger på det! Men kanskje det funker bedre på noen enn andre.... Nålene settes litt her og der: føttene, knærne, hender, mage, hode, panne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå