happyhamlet Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 hei=) skal ha tvillinger i mai og prøver å finne navn til dem. den ene vet vi er gutt, men den andre er vi fortsatt usikker på. lyst på et spesielt navn men ikke for sært heller. gjerne samme bokstav. Er det noen som har tips? Liker guttenavn som storm, emrik men vet ikke hvilke som passer sammen med det. takknemlig for svar:)))
Februargullet2013 Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Storm og Emrik hvis det er 2 gutter er jo koslig Andre forslag : Storm og Brage Emrik og Caspian Storm og Sindre Emrik og Espen Storm og Sondre Emrik og Emillian Storm og Sofus Storm og Sofian Gutt og jente ; Storm og Stine Storm og Eira Storm og Frøya Storm og Solveig Storm og Sigrid Storm og Ingeborg Emrik og Eline Emrik og Eiril Emrik og Tiril Emrik og Leona Emrik og Josefine
Februargullet2013 Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 Glemte Storm og Syver Storm og Jarle Storm og Audun
happyhamlet Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2012 ) ojjj så mange fine forslag du kom med! Tusen takk.
Vannmann35 Skrevet 12. desember 2012 #7 Skrevet 12. desember 2012 Brede og Grunde Ask og Birk Tord og Trym Gard og Endre Skage og Snorre Brage og Balder Eskild og Eiril Olai og Oda Ingar og Ingvild Odin og Olea Odin og Olava Erlend og Elida
Giss Skrevet 13. desember 2012 #8 Skrevet 13. desember 2012 To gutter: Emrik og Egil Adam og Aron Otto og Oskar Bendik og Bertram Paul og Petrus Ravn og Rolf Thor og Tare Gutt og Jente: Anora og Aksel Oda og Otto Emrik og Edda Ravn og Ronja Leo og Lotte Vera og Valdemar Knut og Klara Bendik og Brynhild
TPK Skrevet 13. desember 2012 #9 Skrevet 13. desember 2012 Erik Eskil Endre Erlend Ellers synes jeg Vårin er et nydelig jentenavn, og det passer til det meste synes jeg.
happyhamlet Skrevet 24. desember 2012 Forfatter #10 Skrevet 24. desember 2012 har fått vite at det er gutt og jente, men syns dette med navn er helt håpløst vanskelig. syns emrik er fint, men da vet jeg ikke hva jenta skal hete. el syns jeg augustus er fint....sukk ikke lett det her
Allison Skrevet 24. desember 2012 #11 Skrevet 24. desember 2012 Hvis du vil ha samme bokstav foreslår jeg Emrik og Erika, kjempefint
Mini&Meg Skrevet 24. desember 2012 #12 Skrevet 24. desember 2012 Emrik er kjempefint, det kunne jeg og brukt på min sønn. Jentenavn som passer til; Emrik og Selma Emrik og Vilja Emrik og Nora Emrik og Ylva
Madolyn Skrevet 25. desember 2012 #13 Skrevet 25. desember 2012 (endret) Gutt OG jente?? Så heldig du er <3 Her i huset klarer vi visst bare å produsere gutter Vi har en Odin fra før av og om vi hadde fått jente denne gangen hadde det blitt et av jentenavnene jeg foreslår her. Syns alle passer fint med Emrik også: Emrik og Nova Emrik og Iben Emrik og Evelina Emrik og Tindra Emrik og Isevilja Emrik og Luna Endret 25. desember 2012 av Madolyn&Muffin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå