Gå til innhold

Dumt spørsmål - hva slags klær har man på seg til dette?

Anbefalte innlegg

Heia,

Har fått time hos kiropraktor imorra. Har hatt bekkenløsning lenge og det skal bli greit å få noen til å "se over" situasjonen.

Men det jeg lurer på er: hva i all verden har man på seg til en slik time??

Har aldri vært til verken kiropraktor eller fysioterapi noen gang i hele mitt liv.. Snakker vi lett treningstøy, ettersittende treningstøy, eller undertøy (for da blir det boxer og trenings bh på meg..). Er ikke så altfor komfortabel med å strutte rundt med denne magen overalt, hehe.

Veldig takknemlig for svar. Lurer på å ringe klinikken og spør, men hvis noen av dere vet om noe så slipper jeg dumme meg helt ut, hehe ;)

Fortsetter under...

Da jeg var til kiropraktor måttte jeg ta av meg til undertøyet så vedkommende fikk sett på evt skeivheter i bekkenet osv. Så en bokser er sikkert fint, el ei grei truse. :) ellers hadde jeg valige klær :)

Jeg har også gått mye til kiropraktor på grunn av bekken og rygg. Den første timen var litt lengre enn vanlig og da kledde jeg av meg genseren ei kort stund slik at hun fikk undersøkt meg litt skikkelig. Ellers har jeg på meg hverdagsklær (som alltid er dongeribukse). Genseren og buksen er alltid på. Hun trykker og knekker utenpå klærne.

Annonse

Ingen spørsmål er dumme!

Men skal ha for at du tør å spørre ;) Hvor ofte sitter vi ikke og lurer på ting, men ikke tør å spørre noen?

Kjekt med forum som dette da...

Greie svar her forresten :) Lykke til hos kiropraktor!

Tror det kommer an på terapeuten igrunn. Har gått til fysioterapeut hvor jeg måtte ta av til undertøyet. Med kiropraktor tar jeg hver gang av genseren, men beholder bukse, dette for at hun skal sjekke bekken og rygg i forhold til siste time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...