Gjest usababy Skrevet 12. desember 2012 #1 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Har prøvd å lete litt, men finner mest motstridende opplysninger...kanskje jeg leter på feil sted. Hva vet dere andre om hvordan livmortappen skal være om en er gravid eller ikke? Jeg er helt nybegynner på å kjenne etter på tappen, og vet egentlig ikke hva jeg skal kjenne etter... Grunnen til at jeg prøvde å finne ut noe nå var at jeg under samleie kjente at det var uvanlig ømt innerst, en annen slags ømhet. Kan Lutinus virke inn på hvordan tappen kjennes, og hvor ømt det er? Jeg kjente etter i dag, det var ikke ømt nå, men det kjentes ut som om det var en slags negl der inne...det var myke områder stort sett overalt, men midt i var det som om jeg strøk på en negl. Prøvde å klore litt forsiktig, men kjente ikke noe. Var redd for å klore for mye, så jeg prøvde ikke det mer. Lurte på om det kunne være Lutinus-tabletten jeg kjente, men den tok jeg en halvtime før og den burde være temmelig oppløst nå. Hvordan kjennes livmortappen ut når en er gravid, og når en ikke er det og det er før testedag? Er det forskjell fra person til person? Har Lutinus-hormonene noe å bety? Uff, kjenner jeg er småkvalm med tanke på at jeg har kjent sånn på den. Tenk om det kan gjøre skade...så rart å kjenne etter. :S Endret 12. desember 2012 av usababy Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143999213-livmortappen-hva-betyr-den/ Del på andre sider Flere delingsvalg…