Gå til innhold

Smerter i magen? Uke 4+4..

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut for noen dager siden at jeg er gravid, etter ei uke med mye stikking neddi magen, men nå er det skikkelige menssmerter som kommer og går iløpet av dagen og natta..hver gang det kommer er jeg sikker på at jeg blir til å blø, men heldigvis ikke skjedd..

Men er disse smertene normale eller? Skal til legen i dag..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143999166-smerter-i-magen-uke-44/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har forstått det slik ja.

Livmora mi har jobba siden jeg var 3 uker på vei og det

gjør vondt, særlig om nettene. Jobber fortsatt veldig intenst og jeg er 10+2 nå...

Men alt er bra med den lille, har til og med sett og hørt hjertet på ultralyd :)

Jeg fant ut for noen dager siden at jeg er gravid, etter ei uke med mye stikking neddi magen, men nå er det skikkelige menssmerter som kommer og går iløpet av dagen og natta..hver gang det kommer er jeg sikker på at jeg blir til å blø, men heldigvis ikke skjedd..

Men er disse smertene normale eller? Skal til legen i dag..

Jeg har oxo hatt det sann . googled litt og funnet ut at det er normalt. Lykke til videre ! :)

jeg hadde masse av ligamentsmerter i livmora. Strekker og drar og kjenner ut som mensen skal komme vert øyeblikk. Dette er helt normalt fikk jeg også beskjed av legen min om. Det er bare livmora som strekker seg ut for å gjøre plass til fosteret.

• 3 uker senere...

Noen dager gammel denne tråden da. Men jeg googlet smerter i uke 4, og da kom denne opp! Jeg er gravid for første gang etter mitt fjerde egginnsett, og har til tider helt syke smertekramper neddi der, og blir såklart driitredd! :( Det er ikke noe gøy! Vil jo prøve å nyte denne nye tilværelsen. Vondter forbinder jeg med ikkebra!

Annonse

Jeg får vondt/stikkinger når jeg blir sliten (skulle feks. bære en litt tung handlepose de to minuttene det tar fra butikken og hjem), det er ganske skremmende! Men så lenge det ikke er blod til stede prøver jeg å holde meg rolig :)

Hadde fryktelige mensen smerter de første ukene jeg også, særlig om natten. Ble kvalm og uvel av det. Men det er helt normalt, er livmora som vokser og bånd som strekker på seg :-):-) det går over etterhvert. Kan komme å gå litt. Ikke hatt det på veldig lenge nå. Er 14+6 ;-)

Men skjønner at dere blir redd, er jo så vondt!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...