Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Men saken er at tidligere i år falt jeg sååå for en turkis simo, og den er IKKE å oppdrive :( det er en 2011 modell, men ingen har den og ingen på finn :( men så kom jeg over en ORANSJE simo, driiiitlekker, menså ble jeg i tvil hva folk kommer til å si.. Hehe

Den kosta ikke så mye, er 2009 modell.

MEN, vil den passe til rosa teppe om det blir jente, eller blått om det blir.. gutt.. Og er det for tidlig å kjøpevogn?? Er 15 uker nå..

Fortsetter under...

Kult med orange vogn! Orange er jo en krevende farge og det er mye som ikke passer til

Varme rosa og rødfarger er jo fint til

Syns ikke babyblå er så fint til orange.

Vi hadde orange trille og det gikk en del i grønt til husker jeg, eller fargesprakende ting.

Annonse

he he ja du får jo reaksjoner, det ser du jo over også. Jeg syns det er kult om folk velger utradisjonelt, selv er jeg litt begge deler, noen ganger så er jeg veldig konservativ, mens andre ganger er jeg helt motsatt

Jeg skal ikke vite kjønn og skal likevel kjøpe vogn så akkurat det ser jeg ikke på som noe problem

Hvis du syns oransje er kult - gå for den! Blås nå i andres meninger, de får velge sin egen ;) Her ville far gjerne ha en sort (og ifølge meg, kjedelig) vogn, men så kom vi over Brio Heritage, og valgte sort med røde detaljer og hjerter inni kalesjen. Veldig søt altså! Den fins i grønn og brun også, om du vil sjekke ut :) Ellers fins det et utrolig utvalg der ute, nesten til å gå seg vill ;)

Oransje vogn er jo superstilig! Fint å ha noe som ikke alle andre har syns jeg.

Men ville ikke brukt babyblå eller babyrosa oppi da jeg ser for meg at dette ville blitt full skjæring med fargene. Hadde brukt nøytrale farger istedenfor :)

Vi vurderer lime grønn, har en svart ifra før og syns den er veldig kjedelig. Ente opp med den siden det ikke produserte mer i den fargen jeg ville ha.

Orangsje er jo stilig, men bare hver sikker på at du ikke går lei den knalle fargen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...