Gå til innhold

Blødninger ://!! erfaringer SA?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blødd sånn smått siden uke 8er nå i uke 10. det kommer og går.. blødde ikke noe forrige svangerskap..

er det vanlig?! Eller kan det være farlig, æsj man blir jo konstant bekymret!!

noen med erfaringer.. SA gir vel mye smerter å?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blødde nesten 3 uker i begynnelsen fra uke 7 til 10,men hadde ikke noe vondt,men ble jo urolig,men alt var bra med den lille. Har bare hatt en MA,så vet ikke hvordan SA er.

Skrevet

Å alt var i orden? :) fikk du tidlig ul eller bare ventet du?! man blir jo småsprø, når det er blod tenker man jo automatisk negativt ! :/ desverre...

Skrevet

Ja alt var fint:) så et lite hjerte som slo og det var i uke 10. og Uke 18 var jeg på Ordinær UL og da var alt bare fint :), Skjønner du blir skremt når du blør, ja er jo noen ganger negativt,men kan jo kontakte legen og han kanskje vise deg vidre til tidlig UL så slipper du og være redd :). er nesten 33 uker nå

Skrevet

Jeg har hatt 3 ma er og 3 sa er. Sa ene har gjerne vært tidlig. Rundt uke 6 .Ma ene har kommet fra uke 7.

Jeg har hatt minimale blødninger ved ma ene. Siste gang 3 dråper. De andre gangene noe mer. I tillegg har jeg da fått mye brun utflod som skyldes gammelt blod.

Mange har blødninger og det går veldig bra. Jeg har ikke hatt den erfaringen og slet de første gangene å få ultralyd. Siden det var så lite og ikke smerter.

Jeg ville tatt meg en tur til legen og krevd å få henvisning til ultralyd. Stress er ikke bra med tanke på ma/sa. Så det hjelper ikke at du er bekymret.

I de fleste tilfeller er ikke blødning et dårlig tegn. Men lurt å få sjekket opp.

Lykke til!

Skrevet

Har hatt en Ul allerede, men det er fordi jeg går på et gyn senter og de tar uansett, men da var ikke blødningene så mye og det var så tidlig i svangerskapet... skal til legen neste uke, skal be om en UL henvisniing da :) huff tenker jo på det hele dagen, veldig irriterende.. satser på at det ikke er noe, men man vet jo aldrig :/ takk for svar :D

Skrevet

Jeg har også blødd litt de siste dagene. Først noen få drypp, for så å gå over til brunlig utflod. Fikk tidlig ul og alt så normalt ut. Ktr. etter 3 dager så vi hjertet slå og et vitalt foster. Skal til ny ktr om 2 uker, spent på hvordan det går.

Har hatt 2 sa, og da har det vært vondt, har ikke vondt noen steder nå. Satser på at alt er ok inni her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...