Gå til innhold

Familie klinikken..

Anbefalte innlegg

Jeg skal til ul på familie klinikken neste fredag, og gleder meg masse :) noen flere som har hatt tidlig ul her? Forstod det sånn at jeg skal ha utvendig ul. MEN.. Så står det også anatomisk undersøkelse, vil det si en gynekologisk undersøkelse? Forstod liksom ikke akkurat det der :/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143999031-familie-klinikken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende! Hvis du skal på tidlig UL pleier det alltid være innvendig men det avhenger selvfølgelig hvor langt du er på vei:-) Det er veldig vanskelig å se noe med utvendig UL hvis man kun har nådd 6-7 uker. Jeg vil anta at anatomisk undersøkelse sikkert er en sjekk av bekken, symfysemål osv. Er du usikker på noe ringer du bare å spør i forkant. Lykke til!!

Skal du til Mille på Familieklinikken på Majorstua? Jeg har gått dit og fått akupunktur. Hun er jordmor og akupunktør. Veldig koselig dame! Har ikke fått UL der, men hadde tidlig ul et annet sted forrige svangerskap, og da var det utvendig. Det har visst med det nyeste UL- apparatet å gjøre, tror jeg!

Annonse

Har ikke erfaring enda, men skal på ul der på tirsdag :) Da er jeg 9+1 og hun sa at da ble det kun utvendig undersøkelse.

Så jeg kan fortelle deg hva som skjer etter tirsdag, hehe

Fortell etterpå, jeg skal dit på onsdagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...